مدير اشتغال، توانمند سازي و كارآفريني سازمان بسيج سازندگي استان البرز؛

گروه های جهادی سفیران بسیج سازندگی/هر شهرستان در استان البرز به عنوان یک قطب معرفی شده است

مهدی لیاقت گفت: در سال جاری ظرفیت گروه های جهادی که به عنوان سفیران بسیج سازندگی هستند در راستای حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی هر شهرستان که در سال گذشته شناسایی شده اند بیشتر بهره مند شویم.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۳۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

مهدي لياقت مدير اشتغال، توانمند سازي و كارآفريني سازمان بسيج سازندگي استان البرز در حاشیه همایش رسم هجرت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:در سال جاری  از ظرفیت گروه های جهادی که به عنوان سفیران بسیج سازندگی هستند در راستای حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی هر شهرستان که در سال گذشته شناسایی شده اند بیشتر بهره مند شویم.

 گروه های جهادی سفیران بسیج سازندگی/هر شهرستان در استان البرز به عنوان یک قطب معرفی شده است

وی افزود : هر شهرستان به عنوان یک قطب با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که دارند معرفی کنیم و در جهت شناساندن این قطب ها و صنایع تبدیلی که در هر منطقه شکل گرفته از ظرفیت گروه های جهادی برای شناساندن این موضوع بهره برداری بیشتری داشته باشیم.

مهدی لیاقت بیان داشت: در سال گذشته با توجه به ماموریت محوله به بسیج سازندگی و اقدامات کارشناسی که در سطح استان انجام شد، هر شهرستان و هر منطقه به عنوان یک قطب معرفی شود.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان کرج چهار ناحیه بسیج وجود دارد که دو ناحیه امام سجاد(ع) و امام حسین(ع) با توجه به پتانسیل عمومی و جغرافیای شهری به عنوان قطب پوشاک ، نواحی امام محمد باقر(ع) جاده چالوس و ناحیه امام هادی(ع) مهر شهر به عنوان قطب میوه خشک مخلوط، ناحیه طالقان و اشتهارد به عنوان قطب فرآوری لبنیات، ناحیه نظرآباد به عنوان قطب محصولات گلخانه ای، ناحیه ساوجبلاغ قطب آلو خشک مخلوط، ناحیه امام رضا(ع) شعرستان فردیس یه عنوان قطب کیف و کفش چرم و ناحیه امام جواد (ع) محمد شهر با توجه به ظرفیت هایی که در آن منطقه وجود دارد به عنوان قطب صنایع چوب معرفی شود.

مدير اشتغال، توانمند سازي و كارآفريني سازمان بسيج سازندگي استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: در این مراسم از مسئولان اداره تعاون شهرستان دعوت شده است که با توجه به تفاهم نامه ای که در سازمان بسیج منعقد شده است برای ترویج و اموزش سرگروه های جهادی به صورتی که این سرگروه ها در ماموریت های محوله بتوانند ترویج تعاونی و فرهنگ تعاون را در سطح شهرستان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها