مدیر مسئول پایگاه خبری خاورستان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج رسانه ماهیت سکولاری سریال های شبکه نمایش خانگی را افشا کند

حسین خسروی گفت: اگر رسانه های انقلابی مردم را از اثرات سوء این سریال ها بر روح و روان جوانان آگاه کنند حساسیت خانواده ها بیشتر می شود و ماهیت سکولاری و فمینیستی آنها مشخص می شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۴۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
بسیج رسانه ماهیت سکولاری سریال های شبکه نمایش خانگی را افشا کند
حسین خسروی مدیر مسئول پایگاه خبری خاورستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه از ظرفیت شبکه نمایش خانگی در جبهه انقلاب اسلامی به درستی استفاده نکرده اند و جبهه ای که تهاجم فرهنگی و سبک زندگی غربی را رواج می دهد کار را در دست گرفته است.

وی افزود: تهاجم فرهنگی، فرهنگ غربی و فمینیسم و سکولاریسم در این محصولات ترویج داده می شود و تحت عنوان سریال خانگی به شدت مسائل غیر اخلاقی را نمایش می دهند. هیچ گونه نظارتی از سوی ارشاد اعمال نمی شود و وقتی شدت بد حجابی ها به حدی است که بعضی از آنها را پوشش می دهند انگار این فیلم ها در آمریکا که مهد سکولاریسم است ساخته شده است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که می فرمودند ما با سینما و هنر مخالف نیستیم بلکه با فحشاء مخالفیم گفت: یکی از مسائلی که در این سریال ها به شدت به چشم می خورد روابط نا مشروع و غیر اسلامی بین زن و مرد است و این روی سبک زندگی مردم تاثیر گذاشته و آن را از حالت اسلامی به شکل غربی سوق می دهد.

خسروی تصریح کرد: جریان های انقلابی همانگونه که در فیلم عمار خوش درخشیدند می توانند وارد این عرصه ها هم بشوند اگر رسانه های انقلابی مردم را از اثرات سوء این سریال ها بر روح و روان جوانان آگاه کنند حساسیت خانواده ها بیشتر می شود و ماهیت سکولاری و فمینیستی آنها مشخص می شود.

مدیر مسئول پایگاه خبری خاورستان بیان داشت: بسیج رسانه می تواند روحیه مطالبه گری مردم را بیدار کند تا از وزارت ارشاد بخواند نظارت ها را بیشتر کند. بسیج رسانه ماهیتش این است که منویات مقام معظم رهبری را با ابزار رسانه پیگیری کند به این ترتیب و با بازخوانی این مطالبات در این عرصه و در مورد فیلمسازی و سینما می توان قدم های موثری برداشت.

ارسال نظرات