برگزاری گردهمایی ایثارگران ICT استان کردستان

با حضور مشاور وزیر و مسول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس اداره هماهنگی امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران ،اولین گردهمایی ایثارگران ICT استان در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این گردهمایی در سالن اجتماعات پست بانک استان با حضور حاج آقا نوری مشاور وزیر و مسول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حاج آقا مدیری رییس اداره هماهنگی امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه کردستان،مدیر کل پست بانک استان ،مدیر کل پست استان و رییس اداره زیر ساخت استان و جمعی از خانواده های معظم ایثارگران جانبازان،رزمندگان شاغل در حوزه ICT استان برای اولین بار باهدف بررسی و مشکلات این قشر تشکیل شد .

 

 در این گردهمایی مدیری رییس اداره هماهنگی امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات هرچه بهتر به جامعه ی ایثارگری مجوعه یاد آور شد، تلاش مسولین ارشد کشوری بر این است که در حد توان دستگاههای اجرایی در مرتفع نمودن معضلات ایثارگران و ارتقاء جایگاه این عزیزان به جایگاه واقعی تلاش نموده و همت گمارند.

 

 وی در یک جو صمیمی با سعه صدر کامل به نقطه نظرات و درخواستهای اعضاء در خصوص بیان مشکلات گوش داده و رهنودهای لازم و توضیحات تکمیلی را ارائه نمود.

 

 وی همچنین ضمن جمع­بندی درخواستهای طرح شده پرسنل اظهار امیدواری نمود، در اولین فرصت پس از بازگشت، موضوع را از طریق مراجع قانونی و مسولان پیگیری و نتیجه را به استان ابلاغ می کنند.

 

 در ابتدای این گردهمایی مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان و اظهار خرسندی از این رخداد مبارک بر اهمیت ایثار و جایگاه آن در مکتب اسلامی پرداخت و گفت: استان فرهنگی کردستان در طول دفاع مقدس و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اهدا هزاران شهید،جانباز ، ایثارگر و آزاده در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی نقش برجسته ی داشته و دارد.

 

 دکتر آزاد حکمت افزود: ایثار واقعی ارتباط تنگاتنگی با مفهوم شهادت دارد و وقتی کسی برای رضای پروردگار و در راه دفاع از سرزمین و دین جان خود را فدا می نماید به مصداقِ بارزِ ایثار و از خودگذشتگی، جامه عمل پوشانده است.

دکترحکمت ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات دهی به ایثارگران مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: بیش از 30 درصد پرسنل مخابرات منطقه جمعیت ایثارگر هستند و این مایه افتخار است که توفیق خدمتگزاری به این عزیزان نصیب مان شده است.

 

 در ادامه این گردهمایی هر کدام از حاضرین در جلسه به تشریح دیدگاهها، نظرات و درخواستها و مشکلات خود پرداخته و در راستای ارائه خدمات خدمات بیشتر به این قشر به ویژه در استان کردستان پرداخته و مطالبی عنوان نمودند.

 

 در حاشیه این همایش از خانواده های معظم شهدای مخابرات،ایثارگران شاغل در مخابرات با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

 

 بازدید از خانواده های معظم شاهد حوزه ICT در سطح استان و بررسی مشکلات آنان، بازدید از یادمان شهدای باشگاه افسران سنندج از دیگر برنامه های این سفر دو روزه بود.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات