دیدار فرماندار با فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاع

ابوالقاسم پالیز گیر با سرهنگ محمد علی حاجی محمدی فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،ابوالقاسم پالیز گیر  با سرهنگ محمد علی حاجی محمدی فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کرد.
 در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  ضمن تبریک انتصاب سرهنگ پاسدار محمدعلی حاجی محمدی  به سمت فرماندهی جدید سپاه شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: نقش سپاه در انجام اقدامات فرهنگی بسیار مهم است و تقاضا داریم این فعالیت در گروه های مختلف بسیج توسعه یابد
 
دیدار فرماندار با فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاع

ابوالقاسم پالیز گیر در بخش دیگری از سخنان خوداز تلاش‌های سپاه در راستای اشتغال‌زایی و عمل به اقتصاد مقاومتی در شهرستان که نمونه بارز و کامل اقتصاد مقاومتی است تشکر و قدر دانی کرد .

وی در ادامه از فرمانده سپاه خواست تا ضمن دعوت از افراد تأثیرگذار در شهرستان، در راستای ایجاد خط‌مشی واحد برای انجام امورات فرهنگی گام بردارند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاورد های اصلی و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی در ادامه نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و گفت : بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسئولین با یکدیگر، مسئولین با کارکنان و مردم و مسئولین در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.
سرهنگ حاجی محمدی  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساوجبلاغ گفت:  مجموعه نیرو های سپاه قبل از دوران دفاع مقدس در مباحث گروهک ها کار های بسیار مهمی را انجام داد و ضمن ساماندهی و انسجام نیروهای مربوطه در هشت سال دفاع مقدس نیز بسیار نقش آفرین بود و نقش اساسی و محوری را برعهده داشت و بعد از آن این پتانسیل در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی بوده است
وی از آمادگی این نهاد برای ایجاد اشتغال و ساخت سالن ورزشی ۹ دی در ملک آباد چهارباغ خبر داد

در این دیدار بخشدار مرکزی ،رئیس اداره سیاسی،مشاور مذهبی فرماندار  رئیس حوزه فرماندار ،فرماندار را همراهی کردند
 
خبرنگار:کولیوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها