مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز اردبیل :

عدم وجود پارک استاندار برای گردشگران در اردبیل

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل : از لحاظ گردشگری پارک استاندارد در اردبیل وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۰۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل بهروز محبی درجمع خبرنگاران گفت : ‌اکثر پارک های موجود مجهز هستند ولی از لحاظ گردشگری پارک استاندارد در اردبیل وجود ندارد .
وی گفت : سرانه فضای سبز در اردبیل سال ۹۵ برای هرنفر ۷.۷درصد بود و امیدواریم امسال سرانه فضای سبز برای هرنفر را به ۸.۳برسانیم .
مدیر عامل پار ک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل از افزایش ۲۰ هکتاری  فضای سبز  خبر داد وگفت : سال گذشته حدود ۲۰هکتار به فضای  سبز اضافه کردیم که امسال هم تلاش،میکنم ۲۰هکتار دیگر به فضای سبز اضافه کنیم.
 محبی  بااشاره به نگهداری درختان اطراف خیابان افزود : نگهداری این درختان بسیار کار دشواری است چرا که در برخی مکان ها شهروندان همکاری نمی کنند و درخت را برای محل کسب وکار خود مزاحم می دانند .
وی در مورد قطع درختان نیز گفت : سال گذشته ۲۵ مورد قطع درخت گزارش،شده بود که در استان قطع درختان  در وضعیت حاد نیست ودر صورت گزارش با متخلف برخوردمی شود .
مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل  از تولید  ۴میلیون بوته
در سال جاری خبرداد و افزود : بوته های تولید شده به مرور در سطح شهر توزیع و کاشت می شود که ما علاوه بر توجه به تولید محصولات به تنوع گونه ها هم توجه ویژه داریم .
محبی اضافه کرد : فرش،گل در شورابیل اردبیل مورد استقبال قرار داشته و چند فرش گل هم در سطح شهر ایجادمی شود .
وی به تعداد پارک ها اشاره کرد و گفت : ۱۳۰پارک وجود دارد که بزرگترین پارک اردبیل ، پارک زرناس با ۱۲هکتار و  باغ جیرال با ۱۰هکتار در صدر هستند .
مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل از ایجاد سه پارک دیگر در شهرک کوثر اردبیل خبر داد و گفت : تا به حال دو پارک در این شهرک ایجاد شده است .
محبی افزود : توسعه فضای سبز به صورت متوازی بوده و در تمامی مناطق اردبیل سعی شده توسعه فضای سبز صورت بگیرد.
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _کبری عزیزی
ارسال نظرات