مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

رشد30برابر مشارکت های مردمی و خیری آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

بهروز امیدی، چهارمحال و بختیاری را استان برتر در جذب کمک ها و مشارکت های خیرین آموزش و پرورش عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۲۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه کلنگ زنی یک واحد آموزشی تحصیلی در شهر سامان، به بحث تعمیر، تجهیز، بهسازی و نوسازی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: همکاران ما در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در این استان همکاری خوب و تنگاتنگی داشتند که بخشی از آن پروژه مهر است که امید است با تدابیر و پیگیری این بخش، شاهد اتفاقات خوب و مطلوب در این زمینه باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در رابطه با جذب کمک ها و مشارکت های خیرین، این استان جز استان های برتر بوده و هست که در این راستا در طی دو سال گذشته ما توانستیم اعتبارات خیری بالغ بر 450 میلیارد ریال و نزدیک به 120 پروژه مشارکت خیری را کلنگ زنی کنیم که بخشی از آنها در حال تکمیل و تحویل هستند.

امیدی افزود: مجموعه این اقدامات سبب شده است که استان چهارمحال و بختیاری جز استان های سرآمد تلقی شود و با رشدی در حدود 30 برابری نسبت به سال های گذشته در حوزه مشارکت مردمی و خیری قدم برداریم.

وی گفت: شهرستان سامان هم جزیی از شهرستان هایی است که به دلیل کمبود فضاهای آموزشی واقعا در مضیقه و رنج است و زمین مناسب و کامل برای احداث کم دارد و همچنین بیشتر فضاهای آموزشی این شهرستان فرسوده اند و بسیاری از آنها نیازمند تخریب و بازسازی اند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به کلنگ ساخت آموزشگاه تحصیلی در شهر سامان اشاره کرد و بیان داشت: ساخت این آموزشگاه با اعتبارات دولتی با سرعت خوبی به پیش خواهد رفت که امید است سال آینده به بهره برداری برسد و بتوان گوشه ای از نیازمندی های این شهرستان را برطرف کرد.

امیدی تصریح کرد: در سطح استان چهارمحال و بختیاری از حدود 1800 واحد آموزشی، قریب به یک سوم این فضاها، فضاهای استاندارد، خوب و نوساز هستند و یک سوم دیگر نیاز به مقاوم سازی و تعمیر دارند و یک سوم باقیمانده نیز جزء فضاهای تخریبی به شمار می روند، که اساساً می بایست تخریب و بازسازی شوند.

وی در ادامه بیان داشت: تمام تلاش ما بر این بوده است که با کمک خیرین، جذب مشارکت های مردمی، کمک های ملی و استانی بتوانیم این فضاهای تخریبی را بازسازی کنیم که امروز در شهرستان سامان کلنگ ساخت یک واحد آموزشی به زمین زده شد.

ارسال نظرات