اعتراض مبل فروشان به برگزاری نمایشگاه/

برگزاری نمایشگاه مبل در مشگین‌شهر موجب کسادی بازار می‌شود

جمعی از مبل فروشان مشگین‌شهر به برگزاری نمایشگاه مبل معترض شده و اعلام کردند که برگزاری این نمایشگاه موجب کسادی بازار مبل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر به نقل از خیاونیوز ، جمعی از مبل فروشان مشگین‌شهر با تجمع در مقابل فرمانداری مشگین‌شهر به برگزاری نمایشگاه مبل که هر ساله در این شهرستان برگزار می‌شود معترض شده و اعلام کردند که برگزاری این نمایشگاه موجب کسادی بازار مبل شهرستان شده و موجبات ورشکستگی بازاریان این صنف را به دنبال دارد.

این در حالی است که مردم این شهرستان نیز خواستار برگزاری انواع نمایشگاه در این شهرستان هستند تا نیازهای خود را با قیمت مناسب تهیه کنند هر چند که در طول سال‌های گذشته نیز صنف‌های مختلف نسبت به برگزاری این نمایشگاه‌ها معترض شدند و گاهاً نیز لغو شده است.

برگزاری نمایشگاه مبل از تولیدات داخلی نه تنها نیاز جامعه را تامین می‌کند بلکه موجب کارآفرینی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین موجب آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخل کشور با هدف کاهش واردات و بسترسازی برای مصرف کالاهای داخلی می‌شود.

با توجه به نیاز مردم شهرستان و اعتراضی که برای برگزاری نمایشگاه از طرف این صنف وجود دارد لازم است با تشکیل حلقه اتحاد در شهرستان، این صنف خود اقدام به برگزاری نمایشگاه مبل کنند تا هم نیاز مردم شهرستان رفع شود و هم بر کسادی بازار مدیریت داشته باشند.

ارسال نظرات