فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

یادواره شهدای گردان علی اصغر(ع) در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

کد خبر: ۸۸۹۵۵۹۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از خیاونیوز، سرهنگ پاسدار محمد پورمند در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: یادواره شهدای گردان علی اصغر(ع) با محوریت سردار شهید حاج میر محمود بنی‌هاشم در مشگین‌شهر برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: این یادواره روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۷ در محل گلزار شهدا با حضور سردار مصطفی اکبری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از همرزمان میر محمود بنی‌هاشم برگزار می‌شود و از مردم ولایی استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: سردار میر محمود بنی‌هاشم از فرماندهان به‌نام استانی و کشوری است که امسال به عنوان شهید شاخص استان معرفی شده است که به همین منظور انتظار ما از رسانه‌ها این است که به معرفی این چنین چهره‌های شاخصی بپردازند و از ظرفیت خود در این زمینه به نحو احسن استفاده کنند.

پورمند بیان کرد: شناختن شهدای والامقام توسط عموم مردم امری لازم و ضروری است و باید سعی و تلاش ما بر این مبنی باشد که رشادت‌های رزمندگان و شهیدان والامقام کشورمان به همگان معرفی شود در حالی که متاسفانه برخی از رسانه‌های جمعی خود را در فضای سیاسی و اجتماعی غرق کرده و از پرداختن به سردارانی همچون شهید بنی‌هاشم سر باز زده‌اند.

وی تصریح کرد: امام‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی شهدا سبب شد با ایستادگی در مقابل غرب و شرق انقلاب اسلامی به پیروزی برسد بنابراین نسل حاضر باید از این شهداء درس عبرت گرفته و آنان را برای خود الگو قرار دهند و وظیفه ماست که این شهداء را با برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به نسل جوان معرفی کرده و آنان را با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

ارسال نظرات