مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل

آزادگان دوران دفاع مقدس یادگاران جبهه و جنگ هستند

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل از آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس آیت منصورپور دیدار کردند
کد خبر: ۸۸۹۶۱۱۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اردبیل، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل از آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس آیت منصورپور دیدار کرده واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وی قرار گرفتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه عزت و عظمت امروز کشورمان مرهون فداکاری ها و ایثارگری های آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد، گفت: امروز پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان کمتر از اجر شهادت نیست.
 وی با بیان اینکه آنچه به شهدا و آزادگان  ما کرامت بخشیده دفاع از حق در برابر باطل از ملت و حکومت مسلمان و اسلامی، مبارزه با نفس و توسل به اهل بیت (ع) است افزود: اگر شهدا ولی نعمتان ما هستند جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس نیز از یادگاران جبهه و جنگ  می باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل در ادامه گفت: شهدا و خانواده های شهدا خون دل های بسیاری برای کشورمان و امنیت آن خورده اند و باید دیدار و دلجویی با آنها را از اولویت های زندگی خود قرار دهیم.

گفتنی است آیت منصورپور از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودکه در پنجم اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و پس از تحمل 7 سال رنج اسارت در بیست و ششم مرداد ماه سال 69 به آغوش میهن اسلامی وخانواده بازگشت.

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل : فردین منتظرنظام


ارسال نظرات