از سوی تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار انجام شد؛

جریمه 5 میلیاردی مدیرعامل و راننده خاطی یک شرکت حمل ونقل بین المللی به اتهام قاچاق کالا

تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار، مدیر عامل یک شرکت حمل ونقل بین المللی به همراه راننده این شرکت را به اتهام قاچاق کالا مجموعا به بیش از 520 میلیون تومان جریمه محکوم کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار در اقدامی قاطع، مدیر عامل یک شرکت حمل ونقل بین المللی به همراه راننده این شرکت را به اتهام قاچاق کالا مجموعا به بیش از 520 میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

حسین نجف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس گزارش مامورین نیروی انتظامی و گمرک بیله‌سوار در حین بازرسی یک دستگاه کامیون یخچال دار ایرانی تحت صحابت یک شرکت حمل ونقل بین المللی مشخص شد که با فک پلمپ این کامیون محموله میوه خارجی ترانزیتی ، در داخل کشور تخلیه و به جای آن کلم برگ، بار زده  شده است.

 وی افزود: این کامیون تنها یک ردیف کارتن سیب و انگور فاسد بارگیری کرده که بلافاصله موضوع صورتجلسه و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد : با ارجاع پرونده ، موضوع در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار مورد رسیدگی واقع و باتوجه به محتویات پرونده و سایر شواهد و قراین اتهام انتسابی را محرز تشخیص و شعبه، مدیرعامل این شرکت را به اتهام مباشرت در قاچاق کالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد 868 میلیون درحق صندوق دولت و مبلغ یک میلیارد و 550  میلیون ریال از بابت بهای مال ازبین رفته محکوم نمودند.

 همچنین راننده خاطی نیز به اتهام معاونت در قاچاق کالا به پرداخت مبلغ  یک میلیارد و 868میلیون جزای نقدی درحق دولت ونیز ضبط کامیون یخچال دار به نفع دولت محکوم شد

منبع: پایگاه خبری صبح مغان

ارسال نظرات