رئيس جهاد كشاورزی حاجی آباد:

50 درصد از باغات منطقه احمدی دوچار خسارت شده است

رئيس جهاد كشاورزي شهرستان حاجي آباد گفت: وزش بادهاي شديد و تگرگ‌هاي پياپي 50 درصد از محصولات كشاورزان و باغداران منطقه احمدی حاجی آباد را دوچار آسيب و خسارت كرده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ رئيس جهاد كشاورزي شهرستان حاجي آباد، اظهار داشت: متأسفانه در بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد به‌دلیل بارش تگرگ و وزش بادهای شدید، خسارات زیادی به محصولات باغی این منطقه وارد شده است.
 

وی با بیان اینکه زمان برداشت محصول خرما و زیتون بخش احمدی در مردادماه و شهریور است، افزود: در این راستا به بیش از 50 درصد از محصولات زیتون و نخیلات منطقه بخش احمدی حاجی آباد خسارت وارد شده است.

 

عباس‌پور به سطح زیرکشت نخیلات اشاره و عنوان داشت: 200 هکتار سطح زیرکشت نخیلات در بخش احمدی است که 60 درصد آن مربوط به خرمای مضافتی و خاصویی است.

 

 مردم منطقه بخش احمدی حاجی آباد با دارا بودن نعمات خدادادی ازجمله صنعت و معادن غنی و کشاورزی هنوز در محرومیت مطلق بسر می‌برند و سفر هر کدام از مسؤولان به این مناطق نتوانسته دردی از دردهای مردم این منطقه را مرتفع سازد و کشاورزان، باغداران و مردم، چشم‌انتظار اقدامی مناسب برای رفع فقر و محرومیت در این منطقه هستند.


ارسال نظرات