به مناسبت دهه کرامت؛

اعزام 2 تیم پزشکی به منطقه "مورزرین" الیگودرز / ارائه بیش از 380 نوع خدمت به مناطق محروم الیگودرز

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان الیگودرز گفت: به مناسبت دهه کرامت، 2 تيم‌ پزشکی کانون بسيج جامعه پزشكي الیگودرز به مناطق عشایر نشین و محروم مورزرین از توابع شهرستان الیگودرز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۷۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲


دکتر فاطمه نعمت الهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: مردادماه 96 به همت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز ، 2 تیم پزشکی به مناطق عشایر نشین و محروم مورزرین از توابع الیگودرز اعزام شدند.

وی افزود: این اکیپ شامل پزشک، دندان‌پزشک، ماما، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها ،کارشناس بهداشتی و دارو یار تیم را برای ارائه خدمات رایگان به مردم این مناطق همراهی کردند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز بابیان اینکه با اعزام این تیم پزشکی به مناطق عشایری حداقل به 380 نوع خدمت ارائه‌شده است، بیان کرد: علاوه بر خدمات درمانی، خدمات دندانپزشکی به ساکنان مناطق به‌طور رایگان ارائه شد.

نعمت الهی تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه‌ی آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه به 130 نفر از اهالی مناطق انجام گرفت.

وی گفت: اکیپ پزشکی در مسیر چادرهای عشایری حرکت و در چند منطقه مستقر شدند و به ارائه خدمات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات