در جشن میلاد امام مهربانی عنوان شد:

امامت ریشه ی بالنده اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری گفت: امامت ریشه ی بالنده و سر شاخه درخت تنومند و بلند اسلام است.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۷۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) جشن با شکوهی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت امام علی ابن موسی الرضا( علیه السلام) به بیان خلاصه ای از ابعاد شخصیت این امام همام پرداخت و امام رضا (علیه السلام) را ولی نعمت همه ایرانیان در کشور اسلامی و پناهگاه و ملجاء همه شیعیان در ایران و جهان نامید.

حجت الاسلام کریم پور، ضمن بیان روایتی به جایگاه و آثار امامت از دیدگاه امام رضا (علیه السلام)پرداخت که؛ "همانا امامت زمام دین اسلام و مایه نظام بخشی به جوامع شیعی واسلامی است. و سامان یافتن دنیای مسلمین و عزت مومنین در سایه امامت تحقق پیدا می کند."

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری گفت: امامت ریشه ی بالنده و سر شاخه درخت تنومند و بلند اسلام است. امام کامل کننده نماز، زکات، روزه، حج و جهاد است و امام است که مایه برکت و فراوانی غنیمت و انفاقات و صدقات مومنین می گردد.

وی، افزود: اجرای حدود و احکام نورانی اسلام و استحکام مرزها و سر حدّات ممالک و قلمروی اسلامی به وسیله امام و حجت الهی می باشد.

درپایان این مراسم یکی از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مولودیه خوانی در وصف امام هشتم پرداخت.

ارسال نظرات