مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

نوجوانان اینده سازان مملکت هستید

شمانوجوانان اینده سازان مملکت هستید و چشم امید همه به شماست و با تکیه بر نماز و واجبات الهی و توکل به ذات پاک خداوند بر مشکلات غلبه نمایید.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در آئین یازدهمین جشن عبادت فرزندان کارکنان با اشاره به فلسفه جشن تکلیف و شکرگزاری از نعمات الهی گفت: جشن تکلیف و مکلف شدن برای انجام واجبات و پرهیز از محرمات است تا شایستگی ها بروز نماید.

دکتر محمدی بابیان اینکه خداوند مارا شایسته انجام واجبات و پرهیز از محرمات دانسته و از روح خود به انسان دمیده افزود: باید به سوالات نوجوانان پاسخ مناسب داده شود چرا که دین اسلام دینی کامل بوده وخداوند ابزار عقل و دین به ما داده تابا این دوبال به سمت کمال برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 11 سال متوالی است این مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان تامین اجتماعی توسط مدیریت درمان استان انجام میشود افزود: طی این 11 سال بیش از 419 فرزند همکاردر بخش درمان استان زنجان تجلیل شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به نونهالان و مکلفین در این مراسم توصیه کرد: شما نوجوانان اینده سازان مملکت هستید و چشم امید همه به شماست و با تکیه بر نماز و واجبات الهی و توکل به ذات پاک خداوند بر مشکلات غلبه نمایید.

کارشناسان ستاد اقامه استان زنجان در ادامه این برنامه گفت: این گونه برنامه های مذهبی، بر لزوم توجه مسئولین و دعوت به نماز در طول سال را یادآوری می کند.

صدیقی افزود: دستگاهای اجرایی با برگزاری کلاسهای اموزشی و جشن تکلیف فرزندان، میتوانند در اقامه نماز سهیم باشند و ستاد اقامه نماز بر اجرای امور نظارت دارد

گفتنی است، آئین یازدهمین جشن عبادت فرزندان کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان به همت واحد فرهنگی سازمان تامین اجتماعی استان زنجان در محل سالن اجتماعات بیمارستان امام حسین زنجان برگزار شد.

لازم به ذکر است، ضمن اجرای برنامه جشن عبادت فرزندان کارکنان در پایان مراسم از 35 نفر از فرزندان کارکنان اعم از 27 دختر و 8 پسر با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات