برگزاری دومین دوره مسابقات شطرنج آماتورهای ایران در زنجان

دومین دوره مسابقات شطرنج آماتورهای ایران در زنجان با حضور 270 نفر از 22 استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۷۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دومین دوره مسابقات شطرنج آماتورهای ایران در زنجان از تاریخ 5ای 11 مرداد ماه 96 با حضور 270 نفر از 22 استان کشور با مشارکت شهرداری زنجان و هیئت شطرنج استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در زنجان برگزار شد.

این جلسه در دو جدول ریتینگ زیر 1700 و زیر 2000 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) برگزار و در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در دو جدول A ریتینگ داران زیر 2000 و جدول B ریتینگ داران زیر 1700 در 9 دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند.

این مراسم با حضور شهردار محترم زنجان دکتر یگانه و سید سعید صفوی مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری و همچنین آقای پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرج و آقای جوان مدیر کل ورزش جوانان برگزار و از دکتر یگانه شهردار محترم زنجان با مدال افتخاری از طرف رئیس فدراسیون شطرنج تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است استان زنجان اولین پایه گذار این مسابقات بوده، که سال گذشته اولین دوره نیز در خود زنجان برگزار گردید.

علیرضا بساق زاده از استان خوزستان، فرهاد صمصام از استان گیلان آراد نظری به ترتیب اول تا سوم برندگان و نفرات برتر جدول زیر 2000 می باشند.

نوید عیسی زایی از استان سیستان و بلوچستان، فردین عروج زاده از استان اردبیل محسن قانع از استان اردبیل به ترتیب اول تا سوم برندگان و نفرات برتر جدول زیر 1700می باشند.

میثم خطیبی از استان زنجان، مهرداد صداقتی از استان البرز، وحید خالصی از استان زنجان اسامی برگزیدگان و نفرات برتر هر دو جدول اعلام شد و با بیش از بیست میلیون جایزه نقدی و مدال و حکم از این اسامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات