رئیس پلیس فتای مازندران:

انهدام باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران شناسایی و دستگیر شدند

رئیس پلیس فتای از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در استان مازندران خبر داد
کد خبر: ۸۸۹۶۷۱۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ حسن محمدنژاد اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان با مجموعه قضایی به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری پیامکی از وی از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، فرد یا افرادی با ارسال پیامک به مالباخته مبنی بر اینکه وی در مسابقه رادیویی برنده 50 میلیون ریال کمک هزینه سفر شده‌ با این ترفند اطلاعات حساب بانکی وی را دریافت و از این طریق به برداشت غیرمجاز 230 میلیون ریال از حساب بانکی اش اقدام کردند.

محمدنژاد، افزود: کارآگاهان این پلیس با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی رد دو متهم به کلاهبرداری پیامکی به نام‌های م-ق وح-ع را در شهرپردیس استان تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند.

محمدنژاد گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشتند با همکاری و راهنمایی یکی از دوستانشان که در زندان به سر می‌برد، اقدام به کلاهبرداری پیامکی می‌کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران، افزود: در ادامه تحقیقات همدست متهمان به نام ع – و با دستور قضایی در زندان شناسایی شد و درتحقیقات پلیس به بزه انتسابی و چندین فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اقرار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها