کیان در گفت‌‌وگو با «بسیج»عنوان کرد

بازخورد مثبت برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی

کیان گفت: از زمانی که مقام معظم رهبری برگزاری این کرسی‎ها در دانشگاه را طرح فرمودند و دغدغه همه دانشجویان گشته متاسفانه در بحث اجرا بسیار تاخیر خورده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
علی کیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری برگزاری این کرسی‎ها در دانشگاه را طرح فرمودند و دغدغه همه دانشجویان گشته متاسفانه در بحث اجرا بسیار تاخیر خورده است.
 
کیان مطرح کرد: درخصوص این کرسی‎های آزاداندیشی در همان چارچوب آیین نامه‎ای که بیشتر جنبه علمی دارد یعنی کرسی‎های نظریه پردازی خصوصا در فضای علوم انسانی که مشخصه دانشگاه علامه است، هم نهاد مقام معظم رهبری و هم معاونت علمی بسیج دانشجویی پیگیر برگزاری این کرسی‏هاست با موضوعاتی که مفید فایده برای مشکلات مطرح کشور است نه فقط صرفا یک موضوع علمی.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در ادامه عنوان کرد: کرسی آزاد اندیشی به معنای تریبون‎های گفت و گوی آزاد دانشجویی که سال گذشته به صورت مفصل در باب انتخابات در فضای دانشگاه آن را داشتیم که دانشجویان در چارچوب قانون‎های اجرایی دانشگاه با سلایق و نظرات مختلف اظهارنظرهای خود را بیان می‎کردند و از طرفی دیگر نیز اعضای بسیج دانشجویی سعی می‎کرد با مسلح شدن به منطق انقلاب، استدلال و صحبت خود را بیان کنند.
 
کیان در خاتمه پیرامون تاثیرات برگزاری این کرسی‎ها نیز بیان داشت: در بحث گفت و گوهای آزاد دانشجویی تاثیرات خوبی داشته و بازخورد آن را دریافت کردیم که حتی تشکل های دانشجویی نیز اذعان داشتند که این دست برنامه‎های دانشجویی مثل کرسی‎های آزاداندیشی خوب بوده و در فضای دانشگاه نیز فضای خوبی از لحاظ گفت وگو و اظهارنظر دانشجویان در نظرات مختلف به وجود آمده است.

ارسال نظرات