امام جمعه شهرستان نور:

ایجاداشتغال و تامین معیشت مردم به همراه تعامل با دنیا مطالبات جامعه از دولت دوازدهم است

ایجاد اشتغال، کار و اقتصاد مقاومتی و معیشت، کوتاه نیامدن در برابر سلطه‌گری‌ها و تعامل گسترده با دنیا به جز کشورهای سلطه‌گر توصیه و مطالبه معظم‌له از رئیس دولت دوازدهم بود که بر آن تأکید فرمودند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۹۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند با توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: دنیا محل گذر است و محل قرار نیست و نباید انسان به دنیا دل ببندد که این از آثار تقوی است، آنچه که بهره و روزی انسان است باید بهره‌مند شویم ولی اسراف نکنیم.

وی افزود: توصیه دین و اولیاء الهی و امام رضا(ع) این است که از نعمات دنیا بهره‌مند شوید و به خود و خانواده خود سخت نگیرید و البته اهل انفاق باشید.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: اسراف با سبک زندگی اسلامی، سیره ائمه و سیره رضوی منافات دارد، اعتدال و میانه‌روی داشته باشید زیرا افراط و تفریط هر دو محکوم است، نه ریخته پاش داشته باشیم و نه در سختی زندگی کنیم.

این مسؤول با اشاره به مناسبت‌های هفته به شهادت خبرنگار شهید صارمی و هفته خبرنگار اشاره کرد و افزود: خبرنگاران باید حقایق را بیان کنند و ارزش‌ها را حفظ کنند.

امیری‌ارجمند با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: زیارت امام رضا(ع) و ائمه اطهار و امام‌زادگان توفیقی است که به شیعیان عطا شده است، در روایات هم آمده است که زیارت امام حسین(ع) 90 برابر از زیارت کعبه بالاتر است و زیارت امام رضا(ع) هم کمتر از آن نیست.

وی با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری، تصریح کرد: با حکم ولایت فقیه و مشروعیت پیدا کردن این مسؤولیت امیدواریم ریاست جمهور با تشکیل دولتی جهادی و ارزشی به مطالبات نظام و رهبری اهتمام ویژه داشته و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان نور افزود: ایجاد اشتغال، کار و اقتصاد مقاومتی و معیشت، کوتاه نیامدن در برابر سلطه‌گری‌ها و تعامل گسترده با دنیا به جز کشورهای سلطه‌گر توصیه و مطالبه معظم‌له از رئیس دولت دوازدهم بود که بر آن تأکید فرمودند.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد: هیأت دولت جدید با رویکرد جدید که رهبری ترسیم فرمودند، انقلابی، ارزشی، جهادگر، امانتدار انتخاب و بیش از گذشته برای منویات نظام، رهبری و مردم تلاش و همت داشته باشند.

امیری‌ارجمند در بخش دیگری از خطبه‌ها، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا ادعا دارد که از روی ناچاری تحریم‌های کنگره را امضاء کرد که اگر هم نمی‌کرد مجددا کنگره مصوب و ابلاغ می‌کرد اما همه این کشورها  در برابر تحریم‌ها واکنش نشان دادند و چین و کره شمالی هم تهدید کردند که هرجا را بخواهیم می‌توانیم با موشک بزنیم و روسیه هم با تبدیل دلار به پول دیگر در معاملات ارزی و کمیته نظارت بر برجام ایران هم با 16 بند برای مقابله با تحریم، واکنش نشان دادند.

وی با اشاره به پرتاب موشک ماهواره‌بر سیمرغ اظهار کرد: برخی‌ها این اقدام را ناقض 2231 اعلام کردند در صورتی که خودشان موشک قاره‌پیما را آزمایش می‌کنند، این نشان می‌دهد هر چه که منافع آنان را تأمین کنند مورد موافقت و تأیید است ولی اقدامات ایران اسلامی نقض کننده قوانین و حقوق بشر است.

امام جمعه شهرستان نور با تسلیت سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری، بیان کرد: شیخ فضل‌الله بر اثر بی‌بصیرتی ملت و علمای آن زمان به دار آویخته شد، این مایه عبرت است که یک مجتهد  را به دار آویختند و اگر مراقب نباشیم همین اتفاقات ممکن است تکرار شود.

امیری‌ارجمند در پایان، گفت:  پیروزی‌های چشمگیر عراق و سوریه و توفیق در عرصال و عقب‌نشینی گروه‌های تکفیری را شاهد بودیم و هستیم و امیدواریم به برکت مولود امروز همه مسلمانان و شیعیان موفق و موید باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها