نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس:

نبایدبه بهانه جوان گرایی افراد بی تجربه در کابینه دولت حضور یابند

نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: نباید به بهانه جوان گرایی افراد بی تجربه در کابینه دولت حضور یابند، رئیس جمهور اهل باج دادن نیست و در مقابل سهم‌ خواهی‌ها ایستادگی می کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ به نقل از دفتر ارتباطات احمد مرادی، احمد مرادی با بیان اینکه درآستانه تغییر دولت و روی کار آمدن دولت جدیدی هستیم از رئیس جمهوری خواست به وعده های داده شده خود به مردم عمل کند.
 

نماینده مردم بندرعباس از رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و ثبات بازاردر بخش اقتصاد و اجرای حقوق شهروندی و توجه به اقشارآسیب پذیررا از مهم ترین خواسته های مردم و نمایندگان از اعضای کابینه دولت دوازدهم عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهوری انتظار داریم افرادی را بعنوان اعضای دولت انتخاب کند که دارای تخصص، تجربه، مردمدار و پاک دست باشند.

 

مرادی ادامه داد: دولت دوازدهم بداند دراین دوره دیگرجایی برای آزمون وخطا باقی نمانده و مردم انتظار رفع مشکلات و خواهان تحول اقتصادی واقعی در زندگی خود را دارند.

 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارآمدی مهمترین مساله‌ای است که باید در انتخاب وزرا لحاظ شود، اظهار داشت: میانگین سنی و گرایش سیاسی افراد در برابر توانایی و کارآمدی آنان ملاک‌ مهمی نیست.

 

وی با بیان اینکه انتخاب تیمی منسجم برای دولت مهمتر از تعیین رده سنی آنان است، تصریح کرد: بسیاری از افراد معتقدند که باید در دولت جوانگرایی صورت گیرد در حالی که انتصاب فرد بی‌تجربه در کابینه خسارت‌های بسیار زیادی را می‌تواند به دنبال داشته باشد.

 

نماینده مردم بندرعباس در پایان با انتقاد از افراد و احزابی که به دنبال سهم خواهی از دولت هستند، گفت: یکی از نقاط قوت رئیس جمهور این است که اهل باج دادن به کسی نیست و در مقابل این سهم‌خواهی‌ها قطعا ایستادگی خواهد کرد.


ارسال نظرات