نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:

امروز بسیاری از افراد نسبت به امر به معروف بی تفاوت و غافل هستند

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه شهدا برای احیای امر به معروف و حفظ و پایداری نظام اسلامی و ولایت راه حسینی را پیش گرفتند،
کد خبر: ۸۸۹۷۱۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد، در مراسم یادواره‌ی پنج شهید والامقام شهرک کبته که در رستم‌آباد برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات پیرامون شهید، اظهار کرد: شهدا جاودانند و هرگز نمی گیرند و در آیات قرآن تاکید شده که حتی فکر و اندیشه تان نباشد که شهید مرده است.
وی شهادت را معامله پرسود دانست و ادامه داد: شهدا لیاقت پیدا کردند که جسم فانی پذیر را با خدا معامله کنند و در این دنیا جاودانه می شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار با اشاره به کلامی از امام حسین(ع)، بیان داشت: دست یابی به بالاترین مقام شایستگی و لیاقت می خواهد که این مهم جز جهاد فی سبیل الله میسر نمی شود.
حجت الاسلام ربانی نژاد، افزود: جهاد اشکالی دارد که یکی از بارزترین آن جهاد نظامی است، اشکال دیگر آن جهاد در عرصه فرهنگ و سبک زندگی است.
وی تاکید کرد: امر به معروف در مقابل معروف هایی ترک شده و نهی از منکر در مقابل منکرها و سامان دادن فرهنگ آشفته جامعه بزرگترین جهاد است.
نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار با بیان اینکه شهدا برای احیای امر به معروف و حفظ و پایداری نظام اسلامی و ولایت راه حسینی را پیش گرفتند، تصریح کرد: امروز بسیاری نسبت به امر به معروف بی تفاوت و غافل هستند.
حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی ساقط کردن نظام و در غیر اینصورت تضعیف نظام را دنبال می کرد، گفت: دشمن امروز هم از این اهداف دست برنداشته است.
وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد، اظهار داشت: در اندیشکده های نظامی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که تحرک نظامی علیه ایران بی نتیجه خواهد بود.
کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا با تهدید گزینه های روی میز راه به جایی نمی برد، ادامه داد: این تهدیدها برای ترسوهایی است که می ترسند با چند ترقه آمریکا پایه های صندلی آنها بلرزد
ربانی نژاد آسیب های اقتصادی را یکی از توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمن در آسیب های اقتصادی به دنبال آن است تا در معیشت مردم اثر بگذارد و آنان را نسبت به نظام دلسرد کند که متاسفانه تبلیغات دشمن و شبکه های فساد عناصر داخلی بدنبال تحقق آن است.
تحلیل گر مسائل سیاسی، افزود: اختلاسها، وضعیت بانکها، گرانی سازماندهی شده، تورم و رکود همه جزء توطئه های دشمن در حوزه اقتصادی است.
وی آسیب های جبهه فرهنگی را بخش دیگری از نقشه های دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن در جبهه فرهنگی تاحدود زیادی پیش آمده اند و موفق شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، حمایت از تولید و کالای ایرانی را خواستار شد و بیان نمود: افزایش طلاق و کاهش زاد و ولد از دیگر آسیب هاست که باید با آن مقابله شود.
حجت الاسلام ربانی نژاد از عدم حضور مسئولین در یادواره شهدا گلایه کرد و گفت: مسئولین باید خودشان را وارثان شهدا ببینند اما در یادواره شهدا حضور مسئولین را نمی بینیم، مسئولین کجایند؟
وی اظهار کرد: مسئولین بدانند اگر خون شهدا به حرکت در بیاید نمی گذارند روی صندلی شان بنشینند، اگر شهدا از مسئولین راضی نباشند، صندلی آنها مثل اسب چموش و سرکش آنان را به زمین می زند فرقی ندارد چه کسی باشدو جریان سیاسی یا زد وبند سیاسی او را مسئول کرده یا مردم او را انتخاب کرده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار با بیان اینکه قدردانی از شهید خدمت به مردم است، افزود: محرومیت زدایی، نگاه به فقرا جزو خدمت صادقانه به مردم است.
ارسال نظرات