فرماندار کوثر در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

سد گیوی آب 1000 قطعه باغ را تامین می کند

فرماندار کوثر گفت: آب سد گیوی حداقل 1000 قطعه باغ در شهر را تامین می کند و اینکه می گویند سد گیوی هیچ نفعی برای اهالی ندارد جمله نامناسبی است، چرا که امسال اهالی در آب شرب هیچ قطعی نداشتند و اگر این سد نبود در تامین آب شرب به مشکل بر می خوردیم.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۲۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل علیرضا علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با اشاره به پیگیری بودجه و اعتبارات مربوط به ادارات شهرستان اظهار کرد: مسئولین ادارات شهرستان بودجه و اعتبار مربوطه را تا پایان شهریور ماه از ادارات کل خود پیگیر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری پایاب سد گیوی خاطر نشان کرد: قطعاً همه مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی هستند ولی اینکه برخی ها در کانال های تلگرامی و ... می گویند ساختمان و آب پشت سد گیوی هیچ نفعی برای اهالی ندارد جمله نامناسبی است، آب سد گیوی حداقل 1000 قطعه باغ در شهر را تامین می کند و بزرگترین ثمره این سد تامین آب شرب شهر است؛ امسال اهالی در آب شرب هیچ قطعی نداشتند و اگر این سد نبود در تامین آب شرب به مشکل بر می خوردیم.

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر همچنین به افتتاح بیمارستان 32 تختخوابه گیوی اشاره کرد و افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) گیوی با پیگیری همه جانبه همه مسئولان به ثمر نشست و افتتاح شد و امید می رود که هزینه های درمانی و بهداشتی که پیش از این در شهرستان های همجوار مصرف می شد با دایر شدن این بیمارستان در شهرستان کاهش یابد.

فرماندار کوثر در دیگر بخش های سخنان خود به آسفالت و لکه گیری مسیر گیوی - خلخال اشاره کرد و گفت: عملیات ترانشه برداری این مسیر به صورت پدافند غیر عامل و پیش از اینکه بحرانی صورت گیرد عملیاتی شد و همچینن هم اکنون عملیات اجرایی روکش آسفالت و لکه گیری مسیر گیوی - خلخال در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر همچنین آمادگی شهرستان کوثر را در موج جدید سفر های تابستانی(دور دوم سفر ها) اعلام کرد و ابراز داشت: هیچ کمبودی در خصوص تامین نان اهالی و مسافران، تامین سوخت، اسکان، تغذیه و ... در ایام تابستان وجود نداشته و لازم است همه مسئولان امر در این خصوص جدیت لازم را برای پذیرایی از میهمانان تابستانی داشته باشند.

علیپور با پرداختن به موضوع استفاده بی رویه از بیت المال بخصوص استفاده شخصی از خودروهای اداری در شهرستان کوثر گفت: مسئولان ادارات در استفاده درست و بجا از خودروهای اداری حساسیت نشان دهند و از سوء استفاده از خودروهای اداری و بیت المال جداً خود داری کنند.

رئیس شورای اداری کوثر در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت در چند روز آینده گفت: مسئولان ادارات در نظر داشته باشند با اعلام لیست پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت برنامه ریزی های لازم را هم برای بهره برداری از پروژه های مربوطه داشته باشند.

منبع: کوثر خبر
ارسال نظرات
آخرین اخبار