در آستانه روز خبرنگار:

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اشکذر پیام تبریک صادر کرد

در این پیام آمده است: اینجانب به نوبه خود، این روز بزرگ رابه تمامی خبرنگاران دلسوز این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم، امید است اصحاب رسانه و تمامی خبرنگاران گرانقدر کشور در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق وپیروز باشند .
کد خبر: ۸۸۹۷۳۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول روابط عمومی ناحیه اشکذر در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پرتلاش کشور تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی 
 هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار فرصتی است تا ضمن یاد و خاطره شهدای عزیزخبرنگار از تلاش خستگی ناپذیر تمامی خبرنگاران و پویندگان عرصه اطلاع رسانی و خبرکه به قلم و قداست آن وفادار هستند، قدردانی نماییم .
بدون شک خبرنگاران به عنوان قشری فرهیخته، مسئول ، متعهد و امانت دار، همواره در راستای تحقق رسالت خطیر خود در امراطلاع رسانی اهتمام ورزیده و نقش بی بدیل آنها در توسعه همه جانبه کشور بر هیچ کس پوشیده نیست .
اینجانب به نوبه خود، این روز بزرگ را به تمامی خبرنگاران دلسوز این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم. امید است اصحاب رسانه و تمامی خبرنگاران گرانقدر کشور در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق و پیروز باشند .


ارسال نظرات