ر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان:

حضور کاروان خدام حرم رضوی در زاهدان/ بیماران بستری در بیمارستان امام علی(ع) پرچم حرم اما رضا (ع) را زیارت کردند

کاروان خادمان امام رضا (ع) ملقب به کاروان زیر سایه خورشید بعد از ورود به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همراه با استقبال پرشور مردم در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) و ندامتگاه مرکزی این شهر حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۷۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، گفت: کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی هشتم مرداد همزمان با دهه کرامت وارد استان شده است.
علی هوشمند افزود: اعضای این کاروان در این مدت در شهرستان های کنارک، نیکشهر، ایرانشهر، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم و خاش حضور یافتند و امروز نیز وارد زاهدان شدند.
وی ادامه داد: مراسم استقبال مردمی و همراهی با خادمان و پرچم حرم مطهر فردا /پنجشنبه/ ساعت 18 و 30 دقیقه از میدان شهدا تا مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: شرکت در مراسم جشن های میلاد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مسجد امام رضا(ع) زاهدان از دیگر برنامه های اجرایی اعضای کاروان زیر سایه خورشید در مرکز استان است.
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این کاروان روزهای جمعه و شنبه در شهرستان های شمالی استان حضور پیدا خواهند کرد.
هوشمند ادامه داد: بیش از 100 برنامه در 15 شهر استان برای کاروان زیرسایه خورشید برنامه ریزی شده است.
وی گفت: این اقدامات با تلاش بیش از 200 نفر از جوانان عضو تشکل جوانان رضوی سیستان و بلوچستان در سطح استان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
ارسال نظرات