خبرهای داغ:
دبیرکل جمعیت هلال احمر در همایش معاونین امداد و نجات سراسر کشور در تبریز:

هلال احمر هیچ محدودیتی برای رفع مشکلات خدمت رسانی در استان ها ندارد

دبیرکل جمعیت هلال احمر خطاب به معاونین امداد و نجات سراسر کشور بر این مهم تاکید کرد که ستاد هلال احمر با توجه مقدورات جمعیت هیچ محدودیتی برای رفع مشکلات خدمت رسانی در استان ها ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۵۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، مصطفی محمدیون در همایش معاونین امداد و نجات سراسر کشور، گفت: هم اکنون از نظر تجهیز انبارهای امدادی مشکلی وجود ندارد، اما با اختصاص 23 میلیارد و 600 میلیون تومان؛ تجهیز مجدد انبارهای امدادی و تامین 375 دستگاه خودرو در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه هر آنچه رئیس سازمان امداد و نجات برای بهبود خدمت رسانی خواسته؛ تامین شده است، افزود: ستاد جمعیت همواره تلاش کرده است تا با توجه به مقدورات جمعیت؛ همه نیازهای امداد و نجات کشور از نظر مالی، اداری، تجهیزاتی و ... را تامین کند.
محمدیون درباره تامین البسه تخصصی امدادگران کوهستان، خاطرنشان کرد: تاکید اصلی بر این است تا این البسه تخصصی فقط به دست امدادگران کوهستان برسد و در این زمینه تهیه لیست توزیعی از امدادگران کوهستان دریافت کننده این البسه و ارائه آن به ستاد، ضروری است.

ورود 75 دستگاه خودروی امدادی جدید در بندر انزلی
وی با اعلام اخذ مجوز خرید 370 دستگاه خودروی تخصصی امدادی ، اظهار کرد: در این زمینه تا کنون 75 دستگاه خودرو وارد بندر انزلی شده است.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ستاد، پشتیبانی از نیروهای صفبه خصوص امدادگران است، گفت: بر این اساس هیچ گاه حمایت های مادی، معنوی، امکاناتی و تجهیزاتی خود از سازمان امداد و نجات را دریغ نکرده ایم.

امداد و نجات باید در همه زمینه ها نمونه ممتاز هلال احمر باشد
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه امروز سازمان امداد و نجات سمبل و نماد اصلی هلال احمر است، گفت: بر این اساس این نهاد باید در همه حیطه ها از جمله آمادگی، آموزش مستمر، آمادگی جسمی و از همه مهمتر روحی و روانی، نظم و انضباط و ... نمونه ای ممتاز برای هلال احمر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها