اعزام کاروان ۱۰ نفره هرمزگانی‌ها برای مشارکت در بازسازی اماکن متبرکه به عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان از اعزام کاروان ۱۰ نفره نیروهای کار این استان برای مشارکت در بازسازی اماکن متبرکه به کشور عراق خبر داد و گفت: شش نفر از این افراد در پروژه توسعه حرم امامزاده سید محمد(ع) مشغول به کار می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۶۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سید کاظم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تاکنون 85 نفر داوطلب متبرع در تخصص‌های مختلف ساختمانی و فنی از قبیل بنا، آرماتوربند، قالب‌بند، سنگ‌کار، سنگ‌بر، سیمان‌کار، کاشی‌کار، لوله‌کش، سیم‌کش، جوشکار، نقاش، آشپز و کارگر ساده از استان هرمزگان برای شرکت در پروژه‌های بازسازی اماکن متبرکه کشور عراق ثبت‌نام کرده‌اند.
 

وی بابیان اینکه نخستین گروه از این افراد در قالب کاروانی 10 نفره ظهر امروز شنبه(14 مرداد) از بندرعباس عازم عراق شدند، افزود: از این تعداد شش نفر به شهر بلد جهت شرکت در پروژه توسعه حرم امامزاده سید محمد(ع) و چهار نفر نیز به کربلا برای مشارکت در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم(س) عزیمت کردند.

 

موسوی با ذکر این نکته که این افراد به مدت 30 روز در کشور عراق خواهند بود، تصریح کرد: افراد این کاروان در طول مدت یک ماه حضور در عراق، 27 روز را در پروژه‌ها مشغول کار خواهند بود و سه روز پایانی نیز به زیارت عتبات عالیات در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا مشرف می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه سایر افرادی که برای شرکت در پروژه‌های عتبات عالیات نام‌نویسی کرده‌اند نیز در قالب کاروان‌های 10 نفره به عراق اعزام خواهند شد، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در اجرای پروژه‌های اماکن متبرکه می‌توانند به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.


ارسال نظرات