خبرهای داغ:
بانوی قاری و داور مسابقات قرآن:

محافل تلاوت قرآن برای بانوان در شهرستان‌ها‎ وجود ندارد

بانوی قاری و داور مسابقات قرآن، با ابراز تاسف از نبود محافل تلاوت قرآنی برای بانوان گفت: برای بانوان محافل تلاوت قرآنی بسیار کم است البته در شهرهای تهران و مشهد زیاد است اما در شهرهای دیگر بسیار کم است.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، پریسا مجرد، با اشاره مختصری از ورود خود به عرصه قرآنی اظهار کرد: از دوران ابتدایی وارد عرصه قرآنی شدم. از همان ابتدا به خواندن قرآن علاقه داشتم و پای برنامه‌های قرآنی تلویزیونی می‌نشستم اما به طور رسمی از اول راهنمایی وارد مسابقات قرآنی شدم و از آن پس برای ارتقای سطح تلاوت خود به کلاس های قرآنی وارد شدم.

وی با اشاره به افتخارات خود در مسابقات قرآنی مختلف تاکید کرد: در چندین دوره از مسابقات دانش آموزی و مسابقات بین‌المللی و دانشجویی رتبه نخست را کسب کردم. و آخرین رتبه‌ای که کسب کردم در مسابقات کشوری اوقاف بود که در دومین دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه نخست شدم.

مجرد، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موسسات آموزشی قرآن کریم از لحاظ کمی بسیار قابل توجه است، گفت: از لحاظ کمی کلاس‌های آموزشی زیاد است ولی از لحاظ کیفی خروجی‌های این کلاس‌ها آن طور که باید مطلوب نیست.

این داور قرآنی تاکید کرد: اساتید قابل توجهی در همه شهرها داریم ولی متاسفانه در بخش خواهران، اساتید به علت مشغله‌های زیاد نمی‌توانند وارد عرصه آموزش قرآنی شوند.

وی با ابراز تاسف از نبود محافل تلاوت قرآنی برای بانوان گفت: برای بانوان محافل تلاوت قرآنی بسیار کم است البته در شهرهای تهران و مشهد زیاد است اما در شهرهای دیگر بسیار کم است. کرسی‌های تلاوت برای بانوان برگزار نمی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برکت ورود به این حوزه در زندگی من بسیار زیاد بوده است، کلام قرآن نور چشمان ما را زیاد می کند اگر ما یک قدم برای خدا برداریم خداوند متعال ده قدم به سمت ما آمده و در گرداب های مختلف دست ما را خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها