مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفتگو با «بسیج»:

بسیج رسانه آسیب های شبکه نمایش خانگی را به مردم گوشزد کند

احمدی گفت: رسانه ها باید کاری کنند که خانواده ها در راستای بهره برداری بهتر از رسانه ها اطلاعات و سواد رسانه ای خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۷۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
بسیج رسانه آسیب های شبکه نمایش خانگی را به مردم گوشزد کند
زاهد احمدی مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه خانواده ها قرار بگیرد این است که نسبت به موارد رسانه ای اعم از سریالی که از تلویزیون پخش می شود یا نمایش خانگی حساس باشند و سواد رسانه ای خود را بالا ببرند.

وی افزود: هر چقدر ما بتوانیم در راستای افزایش سواد رسانه ای مردم کارکنیم خود به خود موفق خواهیم بود. بعضا ممکن است سریالی مناسب بچه ده دوازده ساله نباشد. خانواده ها باید به سطحی از آگاهی برسند که وقتی محتواهای مختلف رسانه ای در اختیار آنها قرار می گیرد در برابر هجمه اطلاعات و برنامه های مختلف بتوانند از خودشان محافظت کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی تاکید کرد: رسانه ها باید کاری کنند که خانواده ها در راستای بهره برداری بهتر از رسانه ها اطلاعات و سواد رسانه ای خود را بالا ببرند و این رسانه می تواند سریال و نمایش خانگی و سینما یا هر رسانه دیگری باشد که باید خطرات و آسیب های آن مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات