امام جمعه شهرستان مهریز:

باید شهدای مهریز به کل کشور معرفی شوند

محی الدینی: شهرستان مهریز 313 شهید دارد که با طراحی خیلی ساده و نصب آن ذر بلوار سنتو یا جاده امام علی(ع) می توان شهدا را نه تنها به شهرستان های دیگر بلکه به تمام کشور معرفی نمود.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۰۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، جلسه شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان مهریز با حضورامام جمعه، فرماندار، شهردار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، جانشین ناحیه و جمعی از رزمندگان شهرستان در محل سپاه قدیم مهریز برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در این جلسه با بیان اینکه باید در مسیر شهدا قرار بگیریم گفت:تا الان باید کتاب ها در مورد شهدا نوشته شده باشد . نصب تصاویر شهدا حتی فقط با ذکر نام آن ها با انسان حرف می زند زیرا آن ها عاری از گناه بودند.

محی الدینی ادامه داد: شهرستان مهریز 313 شهید دارد که با طراحی خیلی ساده و نصب آن ذر بلوار سنتو یا جاده امام علی(ع) می توان شهدا را نه تنها به شهرستان های دیگر بلکه به تمام کشور معرفی نمود.

وی اظهار داشت: در شهرستانی که یک امام جمعه ، یک فرماندار و یک شهردار دارد باید یک یادواره باشکوه برای شهدا برگزار شود و این شهدا اقتدار ما را بیشتر کرده اند نه کمتر.

در این جلسه ابتدا رییس مجمع بسیج شهرستان گزارشی از عملکرد این مجمع ارائه داد و گفت: ده هزار عکس از شهدا جمع آوری شده است و همچنین کتاب شقایق های آسمانی با بهترین کیفیت به چاپ رسید.

رییس مجمع بسیج شهرستان افزود: با جذب کمک های خیرین و مسئولین کتاب نقش مردم مهریز در دفاع مقدس و شهید محسن زاده در حال چاپ است و کتاب شهید عبداللهی به چاپ رسیده است.

نصیری در مورد مکان سپاه قدیم مهریز گفت: با توجه به این که رزمندگان دفاع مقدس در این مکان ثبت نام می کردند و به جبهه اعزام می شدند و پیکر پاک شهدا از همین مکان تشییع می شده است در آینده نزدیک به موزه دفاع مقدس تبدیل خواهد شد که طراحی و نقشه آن هم انجام شده است.

ارسال نظرات