مديركل كميته امداد استان اردبيل مطرح كرد:

كمك حجاج به نيازمندان در قالب طرح «احسان زائر»

زائران خانه خدا مي‌توانند در قالب طرح «احسان زائر» بخشي از هزینه ولیمه، احسان و انفاق خود را در جهت رفع مشكلات خانواده‌هاي نيازمند به كميته امداد تحويل دهند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۴۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیجاز اردبیل ؛ حسين دشتي، مديركل كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه طرح «احسان زائر» به منظور مشارکت حجاج برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود، گفت: در قالب اين طرح حجاج مي‌توانند در آستانه سفر به سرزمین وحی و مراسم حج ابراهیمی، كمك‌هاي خود را به دست خانواده‌هاي تحت حمايت كميته امداد برسانند.

وي با بيان اينكه سامانه پيام كوتاه 3000333345 آماده دريافت نحوه و مقدار كمك رساني حجاج به فقرا و نيازمندان است، افزود: كد آني پرداخت #045*8877* نيز براي دسترسي هر چه آسان‌تر حجاج تدارك ديده شده است تا از اين طريق كمك‌هاي خود را در اختيار خانواده‌‌هاي بي‌بضاعت قرار دهند.

دشتي با اشاره به اينكه از تمامي حجاج دعوت مي‌شود تا بخشي از هزينه‌هاي احسان و انفاق خود را به مددجويان تحت حمايت كميته امداد اختصاص دهند، بيان كرد: كمك‌هاي خيران با اولويت دستگيري از خانواده‌هاي ساكن در مناطق محروم و مرزنشين هزينه خواهد شد كه نياز مبرمي به وسايل ضروري زندگي دارند.

مديركل كميته امداد استان با بيان اينكه كمك‌هاي حجاج در جهت رفع مشكلات ايتام، فرزندان خانواده‌هاي طرح محسنين، پرداخت هزينه‌هاي درماني و دارويي بيماران، تهيه پوشاك و سبدغذايي براي مددجويان تحت حمايت هزينه مي‌شود، گفت: تمامي كمك‌هاي زائران بر اساس نيت خير آنان در بين خانواده‌هاي تحت حمايت توزيع مي‌شود كه آنها مي‌توانند طريقه مصرف احسان و انفاق خود را به امدادگران كميته امداد اعلام كنند.

وي با اشاره به اينكه حجاج می‌توانند از طریق بخشیدن بخشي از هزینه ولیمه خود یا با اطعام ایتام و نیازمندان در این امر خداپسندانه مشاركت كنند، اعلام كرد: تا كنون تعداد بيشماري از زائران براي اهداء كمك‌هاي خود به كميته امداد مراجعه كرده‌اند.

دشتي با بيان اينكه اردبيلي‌هاي خير بيش از دو ميليارد و 160 ميليون ريال نيز در عيد سعيد قربان در سال گذشته به خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كرده‌اند، افزود: امسال نيز پايگاه‌هاي كميته امداد آماده دريافت انفاق، احسان و نذورات خيران در عيد سعيد قربان است.

خبرنگارخبرگزاری بسیجاز اردبیل: محمد حسین حسین پور
ارسال نظرات