خبرهای داغ:
به همت گروه های جهادی؛

10خانه محروم در منطقه محروم هوراند در حال ساخت است

فرمانده سپاه هوراند در حاشیه بازدید از ساخت خانه های محروم در روستاهای چیناب و حوریدرق این شهرستان، گفت: 10خانه محروم در مناطق محروم هوراند در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۸۹۸۰۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

محمدرضا سلطان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این خانه ها به همت سه گروه جهادی در حال ساخت هستند، افزود: حدود یک ماه است که کار ساخت این خانه ها آغاز شده و تا هفته دفاع مقدس برای بهره برداری به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت خانه ها تاکنون 80درصد پیشرفت فیزیکی داشته، زیربنای هر یک از خانه ها را حدود 60 مترمربع و ارزش ریالی هریک را 20میلیون تومان اعلام کرد.

 

سلطان زاده افزود: این خانه ها به همت بسیج سازندگی سپاه هوراند و با همکاری کمیته امداد این شهرستان ساخته می شوند.

فرمانده سپاه هوراند ساخت مسجد روستای جعفرآباد، تعمیر روستای قدس هوراند و مسجد روستای کورن را از دیگر طرح های عمرانی این ناحیه برشمرد.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی علاوه بر گروه های جهادی عمرانی در مناطق محروم در راستای محرمیت زدایی فعالیت دارند، برگزاری کلاس های قرآن، احکام، برگزاری نشست های فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت در مسجد روستا را از کارهای فرهنگی و جنبی گروه های جهادی عنوان کرد.

 
 
 

 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار