وداع آخر مردم آمل با جانباز شهید مدافع حرم مازندران

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان آمل بعد از نماز مغرب و عشا شب یک‌شنبه با پیکر جانباز مدافع حرم حبیب الله ولایی در حسینیه ثارالله سپاه وداع کردند.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب‌الله ولایی نام آشنا و خاطره‌انگیز است که در راه دفاع از حریم اهل بیت از جان مایه گذاشت، پاسدار و جانباز مدافع حرم اهل آمل که دو سال رنج و درد بیماری حاصل از دفاع حرم را تحمل کرد و به تازگی در روز شنبه هفته جاری به همرزمان شهیدش ملحق شد.

این جانباز که بیش از 50 سال سن داشت در راه دفاع حریم معصومان سوریه یادگار بود که در روزهای گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

با توجه به برنامه‌ریزی لازم در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت جانباز مدافع حرم حبیب‌الله ولایی مراسم تشییع، تدفین و گرامیداشت این دلداده حریم اهل بیت اعلام شد.

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان آمل بعد از نماز مغرب و عشا شب یک‌شنبه با پیکر این جانباز مدافع حرم در حسینیه ثارالله سپاه وداع کردند و امروز دوشنبه از ساعت 9 صبح مراسم تشییع و خاک‌سپاری پاسدار حریم زینبی از سپاه ناحیه آمل تا میدان 17 شهریور تشییع و از آنجا به سمت روستای سنگ‌بست برای خاک‌سپاری منتقل می‌شود.

مراسم‌ ترحیم جانباز مدافع حرم آملی روز سه‌شنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر در روستای روستای سنگ‌بست و روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در حسینیه سپاه ناحیه امل برگزار می‌شود.

مراسم ختم پاسدار حبیب‌الله ولایی جانباز فدایی راه اهل بیت روز جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر تا 18 در روستای سنگ‌بست برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها