خضری مطرح کرد

مافیا؛ پشت پرده تکدی گری در سطح شهر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:متاسفانه گاهی در زمینه تکدی گری شاهد باندها و مافیایی هستیم که با ایجاد تشکیلات زیرزمینی تنها به دنبال رسیدن اهداف شوم خود در قالب تکدی گری هستند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۲۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول خضری  با تاکید بر ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهر، افزود: باید به صورت جدی در جهت مدیریت آسیب های اجتماعی گام برداشت و در این مسیر از هرگونه شعارزدگی پرهیز کرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعیت آن است که عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا افراد به شغل تکدی گری روی آورند از جمله بیکاری، اعتیاد و مشکلات اقتصادی سبب شده تا شاهد رشد تکدی گری در سطح شهر باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر آنچه که بیش از پیش چهره شهر را خدشه دار کردن وجود کودکان خیابانی است که به جای تحصیل، اقدام به تکدی گری می کنند و بدون شک برای برون رفت از این بحران لازم است خانواده های این کودکان را با توانبخشی و ایجاد اشتغال، به سمت فعالیت های دیگر سوق داد.

وی یادآور شد: دربحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی توجه به پیشگیری باعث خواهد شد تا هزینه درمان این آسیب ها به یک سوم تقلیل یابد موضوعی که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه گاهی در زمینه تکدی گری شاهد باندها و مافیایی هستیم که با ایجاد تشکیلات زیرزمینی تنها به دنبال رسیدن اهداف شوم خود در قالب تکدی گری هستند که می طلبد با عزم راسخ مسئولان به ویژه نیروی انتظامی، شاهد جمع آوری متکدیان از سطح شهر بود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات