خبرهای داغ:
در پیامی به مناسبت 17مرداد؛

فرمانده سپاه کلیبر روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت

فرمانده سپاه کلیبر با صدور پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۱۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام حسین حاتمی؛ فرمانده سپاه کلیبر آمده است؛

آن گاه که در 17 مرداد ماه سال 1377 محمود صارمی به همراه 8 تن از یاران تلاشگر خود در راه ایفای نقش اطلاع رسانی و خبرنگاری در مواجهه با جمود فکری طالبان آمریکایی شربت شهادت نوشیدند این مناسبت و رسالت نقشی برجسته یافت و امروزه هنر خبرنگاری آنگاه مقدس و والا جایگاه خواهد بود که در مسیر ادای حق و عمل به وظیفه انقلابی و تعهد انسانی و اخلاقی گام نهد.

ناگفته پیداست وظیفه خبرنگاران انقلابی و آزاده در مصاف با دنیای زر و زور و در مواجهه با بوق های بلند شیطانی و امپراطوری رسانه ای دنیای استکبار وظیفه ای خطیر و طاقت فرساست، رفتن به دل خطر و پرداختن به سوژه های محروم از تریبون های اجاره ای استعمار، گام گذاشتن در طریق امثال صارمی ها و آوینی هاست.

همنوا شدن با ملت های مظلوم و حنجره پاره کردن برای پا برهنگان و جوامعی که در هیاهوی رسانه ها، سایت ها و تریبون های پر مدعا گم شده اند، رسالت خبرنگار و خبرنگارانی را می طلبد که هنر را دمیدن روح تعهد در انسان ها دانسته و آن را ارج نهند و در تحقق اش بکوشند.

اینجانب این روز والا را گرامی داشته و به خصوص در حوزه شهرستان برای همه نویسندگان و خبرنگاران، فعالان عرصه های خبررسانی و خبرنگاری رسالتی متعهد و موفقیتی روز افزون آرزومندم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار