شهید محمود صارمی خبرنگاران متعهد را در تاریخ ماندگار کرد

شهید صارمی از بزرگان عرصه خبر بوده که با شهادتش ایشان روز خبرنگار در تقویم کشورمان ثبت و درج شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۳۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جعفر رسولی در دورهمی تعدادی از خبرنگاران آمل به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: عرصه خبر بسیار بزرگ و ارزشمند است و خداوند هم در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده است.

وی افزود: خبرنگاران این شهرستان در سرمای زمستان، برف، کولاک، گرمای تابستان و وقایع مهم و بحران‌ها همپای مردم بوده و حتی در اطلاع‌رسانی از مسؤولان جلوتر هستند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهید صارمی از بزرگان عرصه خبر بوده که با شهادتش ایشان روز خبرنگار در تقویم کشورمان ثبت و درج شد.

این مسؤول با اعلام اینکه جایگاه فرمانداری در جامعه نظارت است وخبرنگاران هم وظیفه نظارتی برعهده دارند، بیان کرد: کارکرد فرمانداری و خبرنگاران مشترک است و در این راستا انتظار داریم تا در راه خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند گام‌های بلندی در کنار هم برداریم.

رسولی با اشاره به درج واقعیت‌ها توسط خبرنگاران و نوشتن آنچه را که می‌بینند، یادآور شد: سه هدف مهم جلب رضایت خداوند، خدمت به مردم و کسب درآمد در انتشار اخبار نهفته است و نوشتن حقایق از مهم‌ترین اصول به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: مباحث کلان عرصه خبر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال و پیگیری می‌شود هر چند معتقدم خبرنگاران از قشری هستند که به مسائل و مشکلات همه آحاد جامعه می‌پردازند ولی جایی مشکلات آنها به صورت مبسوط مطرح نمی‌شود.

معاون استاندار مازندران گفت: مسائل رفاهی و مشکلات خبرنگاران در این زمینه با همکاری مسؤولان در شهرستان آمل پیگیری می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار