فرمانده حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یزد:

بسیج؛ در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده است

به منظور حفظ و انسجام و ایجاد آمادگی بسیجیان؛ فراخوان گروهان بیت المقدس پایگاه نعیم آباد از ناحیه روح الله یزد در مسجد الرضا(ع) نعیم آباد با حضور آیت الله مدرسی، فرمانده حوزه و بسیجیان پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حسینی مطلق در این جلسه گفت: امروز، به مدد و ثمره خون شهدا، بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ،اقتصادی، سیاسی و علمی ، حضوری پربار و درخشان داشته و در عصر حاضر که به عصر انفجار دانش شهرت یافته بسیجیان مخلص در عرصه های علمی،پژوهشی و فناوریهای نوین دستاوردهای گرانسنگ و ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغـان آورده اند.

وی در ادامه افزود:بسیج با جدیـت تمام و تلاش و کوشش های مضاعف مسیر برنامه ها و حرکت خود را مبتنی بر سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارداده و با مطالعه و تجهیز به ابزارها و سلاح های نوین و همچنین بصیرت و معرفت و شناخت ضرورت ها و مقتضیات زمان، با اطاعت آگاهانه از ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام، با صلابت و کوبندگی به مقابله و مبارزه برخاسته و دفاع و حراست از آرمانها ، اهداف عالیه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزء وظایـف و مأموریـت های اصلی خـود در شرایـط کنـونی می داند.

ارسال نظرات