مسدول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در بازدید از خبرگزاری ایسنا:

خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک رسالت همیشگی است

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان به همراه دیگر اعضای این سازمان با حضور در محل خبرگزاری ایسنا در استان این روز را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان به همراه دیگر اعضای این سازمان با حضور در محل خبرگزاری ایسنا در استان این روز را تبریک گفتند.
 یوسف علی‌بیگی، مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن عرض تبریک روز روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک رسالت همیشگی است.
وی تصریح کرد: تبریک روز خبرنگار و عرض خسته نباشید به این قشر نباید تنها مختص به روز خبرنگار باشد زیرا خبرنگاری رسالتی همیشگی و این قشر زحمت‌کش همیشه به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه همیشه تلاش کرده تا مامنی امن برای خبرنگاران باشد و همیشه پیگیری مسائل و معضلات خبرنگاران را پیگیری کند و در واقع ما تلاش می‌کنیم چتری مطمئن برای شما عزیزان باشیم.
سرهنگ پاسدارعلی‌بیگی همچنین گفت: مسئله بیمه خبرنگاران یک معضل جدی برای آنها است و ما برای رفع این مشکل قدم‌های خوبی برداشتیم که ان‌شالله به زودی اعلا می‌کنیم.
همچنین در این مراسم حمیدرضا کیاسی، سردبیر خبرگزاری ایسنا سیستان و بلوچستان گفت: مراسمی که روز گذشته برگزار شده بود بسیار عالی و بی‌نظیر بود و از دست‌اندرکاران آن بسیار تشکر می‌کنم. پیش از این سازمان‌های دیگر دولتی مراسماتی برای روز خبرنگاران گرفته بودند اما این سطح از برنامه واقعا جای تشکر دارد و پیش از این ما چنین مراسمی ندیده بودیم.
ارسال نظرات