معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج حقوقدانان کشور:

بسیج ، تنها مجموعه ای است که می تواند با اهداف خصمانه دشمن مقابله کند

ابیا: بسیج ، تنها مجموعه ای است که می تواند با اهداف خصمانه دشمنان مقابله کند.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۷۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حمید ابیا معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج حقوقدانان کشور در نشست هم اندیشی نخبگان حقوقی و شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان با حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، گفت: اگربتوانیم در چهارچوب مشخص ، غنای محتوایی خود را تقویت نماییم ، آینده نظام را تامین و توسعه می بخشیم .
 
وی بیان داشت : تشکیل هرشورای عالی در قالب بسیج اقشار می تواند ، به عنوان یک اتاق فکر ، هدایت سازمان را به عهده داشته باشد.
 
ابیا اضافه کرد:با توجه به ظرفیت های موجود درجامعه حقوقی کشوروبه ویژه استان فارس می توانیم با تشکیل همایش ها و نشست های هم اندیشی درزمینه ها و محورهای مختلف حقوق جزا، حقوق بین الملل ، حقوق خصوصی و حقوق عمومی به عنوان بازوی ولایت دلسوزانه فعالیت نمائیم.
 
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج حقوقدانان ، با اشاره به عملیات شدید روانی دشمن اظهار داشت: هدف ، توجه به حضور حداکثری مردم و تبیین شاخص ها و آگاه سازی عمومی است و این امر برای سازمان بسیج یک تکلیف شرعی و قانونی است.
 
وی خواستاربهره گیری ازهمه ظرفیت ها برای افزایش حضور حداکثری مردم و قانون مداری در انتخابات و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب شد.
 
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به خطرات جنگ نرم دشمن و اثرات مخرب آن در جامعه اسلامی ما اظهار داشت: درچنین عرصه ای که دشمن با کمترین هزینه درجنگ نرم خود بیشترین لطمات را به جامعه وارد می سازد، قشر نخبه کشور می تواند با انسجام در قالب های مختلف ، تدابیردفاعی و فرهنگی مناسبی بیاندیشد و دراین بین بسیج حقوقدانان بیش از پیش برای تحقق اهداف این تدابیرمفید و مؤثر خواهد بود.
ارسال نظرات