مسئول بسیج رسانه استان اردبیل :

صداقت ، منزلت کار خبرنگاران است

کد خبر: ۸۸۹۹۳۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

سرهنگ لطفی مسئول بسیج رسانه استان اردبیل در دیدار اصحاب رسانه با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت مقام و منزلت کار خبرنگاران اخلاق را عظمت و صداقت را رحمت الهی برای خبرنگاران توصیف کردند.

وی به توصیه های نماینده محترم ولی فقیه در استان در سالهای گذشته اشاره کرد و یادآور شد : اصلاح فرهنگ عمومی جامعه و امانتداری و هدایت آگاهانه در مسایل مختلف جامعه ، آینده نگری و بصیرت افزایی را از اعتقادات و قداست کار خبرنگاران بیان کرد.

سرهنگ لطفی تصریح کرد دشمنان با سوار شدن به موج رسانه ای قداست ها را در هم می شکنند و در جایی که قدرت بیاید پشت سرش فساد را هم امکان دارد بیاورد که پرداختن به این موضوع از وظیفه اصحاب رسانه است که با تمام ظرفیت در مقابل این قدرت ها به ایستند.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل افزود : جشنواره ابوذر ، دوره های سواد رسانه و دوره پیشرفته خبرنگاری هم بصورت درون سازمانی و هم برون سازمانی در حال عملیاتی شدن است که ایجاد اتاق اندیشه و نویسندگان ، ایجاد انجمن تحلیل و بررسی رسانه ای از جمله برنامه های دیگر بسیج رسانه جهت کمک در سازماندهی وضعیت رسانه و کمک به آنهاست.

 

وی خاطر نشان کرد جهت روز خبرنگار یک جشنواره ورزشی در چهار رشته تیر اندازی تفنگ بادی و تنس روی میز برای برادران و دارت و آمادگی جسمانی برای خواهران برگزار شد که 12 نفر برندگان این مسابقات برگزید شدندو امروز نیز در محضر نماینده محترم ولی فقیه در استان هستیم تا از نصیحت ها و بیانات گهر بارشان استفاده نماییم ،‌و ان شاء الله که بتوانیم شرمنده جامعه اسلامیمان نشویم.

ارسال نظرات