مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با بسیج؛

تفاهم نامه بسیج سازندگی با 18 اداره در استان البرز/ مرحله دوم اموزش های تخصصی در بسیج سازندگی اجرایی خواهد شد

سرهنگ ترکاشوند گفت: در این طرح نیاز به مرحله دوم اموزش های تخصصی وجود داشت که این تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای به صورت یک گام به جلوتر بسته میشد، در سال های گذشته هم تفاهم نامه با مرکز فنی و حرفه ای داشته ایم و به مقاصد اولیه دست پیدا کردیم .
کد خبر: ۸۸۹۹۴۷۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

سرهنگ ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جلسه هم افزایی و همکاری بسبج سازندگی و اداره کار و امور اجتماعی و فنی حرفه ای استان البرز  در گف و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: امروز با 18 اداره در استان تفاهم نامه امضا خواهیم کرد و بسیج سازندگی هم به عنوان یک دستگاه موفق (به فرموده رهبر معظم انقلاب )، تفاهم نامه های خود را مصرانه نوشته و اجرایی خواهد کرد.

تفاهم نامه بسیج سازندگی با 18 اداره در استان البرز امضا شد/ مرحله دوم اموزش های تخصصی در بسیج سشازندگی اجرایی خواهد شد

سرهنگ ترکاشوند افزود: اگر تفاهم نامه اجرایی نشود ارزشی ندارد و خروجی های این تفاهم نامه ها در سالیان گذشته مشاهده شده است و در حال حاضر نیز وجود دارد.

وی گفت: امروز با اداره کل فنی حرفه ای در سپاه استان البرز جلسه ای برگزار شد و قرار بر این شد تا تسهیلاتی که داریم  که در سه سال گذشته بالغ بر 2100 واحد کارگاهی کوچک و زود بازده بوده است که عمدتا در مناطق کمتر توسعه سافته و کمتر برخوردار استان البرز اجرایی شده است و در سال گذشته این واحد ها و کار های تولیدی تبدیل به قطب هایی تولیدی شدند و هر منطقه منتناسب با مزیتی که داشته است و امکان شکوفایی و بالندگی که وجود داشت تقسیم بندی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: در این طرح نیاز به مرحله دوم اموزش های تخصصی وجود داشت که این تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای به صورت یک گام به جلوتر بسته میشد، در سال های گذشته هم تفاهم نامه با مرکز فنی و حرفه ای داشته ایم و به مقاصد اولیه دست پیدا کردیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای تکمیل اموزش های فنی تر و تکمیل روند پروسه تولید و ادامه کاگاه ها با توجه به قطب های شهرستانی این تفاهم نامه را داشتیم و امروز این تفاهم نامه امضا شد و روند اجرایی ان در شهرستان ها ی استان را نیز پیگیری خواهیم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها