هادی سیاسی در ناحیه مقاومت ازنا:

پایگاهای بسیج سنگرمبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است

هادی سیاسی در ناحیه مقاومت ازنا گفت: پایگاه ها باید به سنگر مبارزه با جنگ نرم و فرهنگی مبدل شوندو در این سنگر ها باید ساده زیستن و رهنمود هایی قرانی اموزش دهند تا در زندگی بکار گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۳۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،استرکی در جلسه اعتقادی و معنوی و سیاسی در پایگاه بسیج خواهران فدک،اظهار داشت :پایگاه ها باید به سنگر مبارزه با جنگ نرم و فرهنگی مبدل شوندو در این سنگر ها باید ساده زیستن و رهنمود هایی قرانی اموزش دهند تا در زندگی بکار گرفته شود.

وی افزود: مهم ترین وظیفه پایگاه ها شناخت نسبت به دشمن و شناساندن دشمن به آحاد مردم است .

هادی سیاسی در ناحیه مقاومت ازنا با اشاره به دشمنی امریکا به جوامع اسلامی و اسلام ،خاطر نشان کرد :که امریکا یی ها با پول عربستان در منطقه اتش به پا می کنند و هر کجا که دخالت می کنند آنجا را به ویرانی می کشانند از جمله کشورهای افغانستان و عراق که با دخالت امریکا به ویرانه مبدل گردیده شده است.

آسترکی به درایت جمهوری اسلامی گریزی زد و گفت:نظام اسلامی ما با درایت در حال متحد کردند جهان علیه امریکا است و ما نباید اجازه بدهیم داعش جلوه اسلام را خدشه دار کند.

وی از دولت مردان تقاضا کرد: باید با سیاست اسلامی به مقابله امریکا بروید و نباید از توطئه های دشمن همچون امریکا غافل شوید .

هادی سیاسی در ناحیه مقاومت ازنا عنوان کرد: دلیل ترور دانشمندان هسته ای و علمی ایران توسط امریکا را اینگونه تشریح کرد:که امریکا ترس از بالا رفتن علم در ایران دارد چون با بالا رفتن سطح علمی در ایران دیگر نمی تواند در ایران دخالت کنند و ایران قدرتمند و مقتدر تر می شود .همانگونه که رهبری در بیان خودشان فرمودند که با بالا رفتن علم ،کشور قدرت مند تر می شود

ارسال نظرات