به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل از خبرنگاران بسیجی در چهارمحال و بختیاری

آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری های استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۵۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج، خبرنگاران عضو بسیج رسانه و نمایندگان مطبوعات، جراید، روزنامه ها، هفته نامه ها و خبرگزاری های استان چهارمحال و بختیاری در تالار یاس مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

خبرنگاران بسیجی قبل از شروع مراسم با حضور در تپه نورالشهدای شهرکرد، با آرمانهای والای اسوه های ایثار و مقاومت در جوار تربت پاک و مطهر 8شهید گمنام آرام گرفته در این نقطه از بام ایران، تجدید عهد و پیمان نموده و زیارت پرفیض عاشورا را زمزمه کردند.

در ادامه این مراسم که در تالار یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مهندس مهرداد عظیمی، مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداختند و سپس بخشهایی از دغدغه های اصحاب رسانه و خبرنگاران را یکی از فعالان رسانه ای بیان کرد.

تجلیل از خانواده خبرنگار شهید عبدالوهاب شهرانی، تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج و اعضای کانون های بسیج رسانه و خبرنگاران استان ، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار از دیگر بخش های مراسم گرامیداشت روز خبرنگار بود که با همکاری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سازمان بسیج رسانه استان در تالار یاس مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات