خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کلیبر؛

هفت طرح عمرانی و محرومیت زدایی تکمیل شد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کلیبر در بازدید از طرح های عمرانی و محرمیت زدایی این شهرستان گفت: در طول چند ماه گذشته هفت طرح عمرانی و محرومیت زدایی در دهستان مشه پاره کلیبر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۰۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

داود محمدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دو طرح عمرانی دیگر هم کارهای اجرایی و عملیاتی را طی می کند و ظرف یکی دوماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی اجرای کانال کشی به مزارع کشاورزی روستای هجراندوست، مرمت و بهسازی مدارس روستای زاویه و ناپشته، مرمت جاده بین مزارع روستاهای آغویه، دمرچی وکلی قوزی، بازسازی مخزن بتنی روستای دمرچی و مخزن پلی اتیلن روستای کلاثور را از مهم ترین طرح های محرومیت زدایی دهستان مشه پاره عنوان کرد.

محمدپور اضافه کرد: پس از اتمام کامل طرح ها و پروژه های نیمه تمام طرح های دیگری هم در دست مطالعه و بررسی داریم که آغاز خواهند شد.

دهستان مشه پاره در کلیبر با 42 روستا و جمعتی بالغ بر پنج هزار نفر جزو محروم ترین مناطق کشور بوده و در برخی مناطق و روستاها حتی از کوچتکرین امکانات رفاهی نیز برخوردار نیستند و زندگی مردم کاملا سنتی و از راه دامداری و کشاورزی می چرخد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها