مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلگان:

روشنگری توام با روحیه ی انقلابی وجهادی مهمترین رسالت خبرنگاران می باشد/رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمنان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلگان اظهارداشت: خبرنگاران با ابزار ایمان، توکل بر خدا، روحیه انقلابی و جهادی با استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی وبا شیوه تهاجمی باید در برابر حملات فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت نمایند.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۷۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
حجت الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، گفت: رسالت خبرنگاران رسالتی مقدس است زیرا این حرفه رسالت انبیا واولیاء الهی نیز بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان با اشاره به این مطلب که خبرنگاران در راستای حفظ ارزشهای معنوی والهی در جامعه گام برمی دارند افزود: بیان حقایق، حق گوئی، مطالبه گری، رعایت اخلاق الهی و اسلامی، اطلاع رسانی صحیح وبه موقع، روشنگری توام با روحیه ی انقلابی وجهادی مهمترین رسالت خبرنگاران در کشورما می باشد.
حسن شیبک با تاکید بر این مطلب که رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمنان هستند، بیان کرد: خبرنگاران با ابزار ایمان، توکل بر خدا، روحیه انقلابی و جهادی با استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی وبا شیوه تهاجمی باید در برابر حملات فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت نمایند.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران الگوهایی چ.ن شهید خزایی، صارمی، برخوردار،نیکپور و ضامن دارند که این شهدا با قلم وخون رسالت خود راایفا کرده اند واصحاب قلم باید راه این بزرگ مردان تاریخ وانقلاب را ادامه دهند.
ارسال نظرات