رئیس اداره استاندارد ابهر:

استاندارد در بطن افکار مردم رخنه کرده است

کد خبر: ۸۹۰۰۱۰۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره استاندارد ابهرگفت: به منظورترویج فرهنگ استاندارد در سطح شهر و شناساندن بیشتر استاندارد به همشهریان گرامی، با پیگیریهای انجام شده و تصویب اعضای شورای اسلامی شهرستان ابهر طرح میدان پیش بینی شده بلوار آیت الله خامنه ای و بلوار شهدای منتهی به بیمارستان جدید الاحداث الغدیر ابهر بنام" میدان استاندارد " نامگذاری گردید .

امیرحاجی قربانی افزود: استاندارد و اعتماد مردم به آن، آن قدر در بطن افکار مردم رخنه کرده است که در خیلی از نقاط جهان معیار نخست انتخاب و خرید، کالا یا خدمات و پیش از فاکتورهایی چون قیمت و کمیت واقع شده است.

وی اظهار داشت: در کشور ما نیز اهمیت وجود استاندارد به حدی است که در بند 24 سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی، بر« افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن» تأکید شده است .

حاجی قربانی تصریح کرد: طی سالهای گذشته و حال حاضر در اکثر شهرهای کشور برای نشان دادن اهمیت مقوله استاندارد در زندگی مردم یکی از میادین را به نا م " استاندارد " نامگذاری می کنند که در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان نیز، این امر در سال 96 صورت گرفت.

ارسال نظرات