انتقاد امام‌جمعه پل‌دختر از نحوه استخدام‌ در ادارات

مدیران افراد نورچشمی را در اولویت استخدامی‌ها قرار می‌دهند/ حزب‌الله لبنان، نگین درخشان جنبش‌های مقاومت

امام‌جمعه پلدختر گفت: مدیران استانی و شهرستان افراد نورچشمی، همفکر و هم‌رأی خود را در جذب نیرو و استخدام و امتیازات در اولویت قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده به دفتر امام‌جمعه برخی مدیران کل و شهرستانی در جذب نیرو و استخدام، تنها افراد سفارش شده را می‌پذیرند و به شرایط استخدام توجه ندارند که این یک آفت است.

وی افزود: این موارد زیبنده جامعه اسلامی نیست و مدیرانی که بر این اساس و سفارش‌های، نیرو استخدام می‌کنند با رعایت عدالت و اخلاق اسلامی مغایرت دارد و ننگ برای آن مسئول محسوب می‌شود.

امام‌جمعه پلدختر بیان کرد: برخی موارد در یک خانواده تمام افراد آن از امتیازات ویژه برخوردارند این در حالی است که بعضی از خانواده‌ها حتی برای دریافت تسهیلات کوچک و ناچیز بانکی به آن‌ها توجه نمی‌شود.

سوری تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله باید برای مدیران سرنوشت نظام و رعایت اخلاق اسلامی باشد و برای کسانی که عدالت را رعایت نمی‌کنند هیچ توجیهی جز بی‌عدالتی پذیرفته نیست و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

وی به حمایت از صنایع کوچک در شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلات عمده اقتصادی در کشور، استان و به‌تبع شهرستان حمایت از صنایع کوچک راه خروج از رکود و تحریم است و به‌ناچار باید به این سمت حرکت کرد.

امام‌جمعه پلدختر بابیان اینکه مشکلات بیشتر از ناحیه مدیریت است نه تحریم، گفت: باید در راستای ایجاد صنایع کوچک تلاش شود و شهرستان پلدختر برای این موضوع بسترهای فراوانی مانند زمینه‌های مختلف کشاورزی، دام‌پروری و باغات دارد که باید با مدیریت روی آن سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شود.

وی تصریح کرد: خیلی از صنایع تعطیل هستند که یکی از راه‌های خروج کشور از تحریم احیای صنایع کوچک است که اگر دولت می‌خواهد به مردم امتیازاتی بدهد نباید مسئولان گزینشی عمل کنند.

سوری امام‌جمعه افزود: عدم توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و شهرستان و عدم ایجاد صنایع کوچک و خروج مواد خام از استان و شهرستان تنها موجب هدر رفتن زحمات کشاورزان منطقه می‌شود.

وی به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان بر ارتش سرتاپامسلح و جنایتکار رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دو جبهه مقاومت و استکبار مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که متأسفانه جبهه استکبار همه‌چیز را برای در خدمت گرفتن خود می‌خواهد و برخی کشورهای اسلامی پا را فراتر از جبهه کفر گذاشته و همراه با دشمنان دنبال از بین بردن دین می‌باشند.

امام‌جمعه پلدختر با گرامیداشت پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه با صهیونیست‌ها، افزود: حزب‌الله لبنان که در میان جنبش‌های مقاومت همانند نگینی می‌درخشد و در موقعیت‌های مختلف باعث افتخار اسلام و تشیع بوده است.

وی گفت: دشمنان و رئیس‌جمهور آمریکا از حزب‌الله لبنان خوشش نمی‌آید زیرا آن را پرورش‌یافته ایران می‌دانند و بنا بر سفارش‌های دین وظیفه دینی همگان است که نسبت به دین بی‌تفاوت نباشند و قدردان نعمت‌های شیعه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات