یادمان های شهدا محلی برای خودسازی

کد خبر: ۸۹۰۰۳۷۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفر خالقی مسئول خادمین یادمان شهدای غریب سیراینبد از برنامه های خادمین دانش آموزی در این یادمان خبر داد و گفت: هدف از حضور در یادمان های غرب و جنوب، خدمت به شهدا و تنفس در مکانی است که شهدا روزی در این جا مجاهدت کردند.
 
 
 
یادمان های شهدا محلی برای خودسازی می باشند و خادمین در این مکانها با سبک زندگی شهدا آشنا می شوند.


وی در ادامه  افزود: یادمان سیرانبند بعنوان یک یادمان تثبیتی دانش آموزی می باشد و کمیته خادمین شهدا در چند بازه؛ دانش آموزانی که در دوره های تداوم در طول سال شرکت می کنند پس از یک دوره گزینش به یادمان سیرانبند و در جنوب یادمان طلائیه اعزام می شوند. امسال ما در یادمان شهدای غریب سیرانبند میزبان دانش آموزان خادم از استان های قم، اصفهان، اراک و خوزستان در بازه های 10 روزه می باشیم.


خالقی ادامه داد: علت حضور دانش آموزان در قالب خادم شهدا این است که قدرت تصمیم گیری و جسارت، اعتماد به نفس، مسدولیت پذیری را در دانش آموزان پروش دهند که در آینده بتوانند بر سختی های زندگی غلبه کنند.



جعفر خالقی از برنامه های فرهنگی یادمان خبر داد و افزود: یادمان سیرانبند بعنوان یادمان دانش آموزی می باشد و اکثر برنامه های یادمان کار تربیتی می باشد و بیشتر برنامه ها بر محور تربیت فرهنگ اسلامی می باشد. از مهمترین برنامه های این یادمان حضور مربی آموزشی جهت ارتقا سطح معرفتی دینی خادمین، روخوانی و آموزش کلام الله مجید، همخوانی و تفسیر نهج البلاغه، همخوانی کتاب انسان 250 ساله، برگزاری جشن های بمناسبت های مختلف و سایر برنامه های فرهنگی اسلامی که بر حول محور تربیتی می چرخد می باشد.
 
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات