پاسخ کوبنده به داعش و تکفیری خواست ملت حامی سپاه است/ اسرائیل و آمریکا درباره منحل‎شدن حزب‎الله کور خوانده‌اند

قاسمی بیان کرد: از سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی تقاضا داریم که به داعشی‎ها و تکفیری‎ها به‎دلیل حوادث اخیر جواب کوبنده‌ای بدهند و بدانند که ملت ایران بیدار است.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۲۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  با اشاره به حوادث منطقه و جهان گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیستها دستپاچه شده و نمی‌دانند چه رفتاری در قبال کشورهای منطقه داشته باشند، لذا سیاست‌های دوگانه را در پیش گرفته‌اند، آنها خواستار منحل شدن ارتش حزب‌الله هستند و این ایام که سالروز جنگ 33 روزه است به یاد بیاوریم که آمریکا با تمام تجهیزات پشت سر اسرائیل قرار گرفته بود اما یک گروه کوچک به نام حزبالله دمار از روزگار اسرائیل و آمریکا درآورده‌اند، لذا کشورهای استکباری درباره منحل شدن حزبالله کور خواندهاند.

امام جمعه موقت ساری گفت: آمریکا و اسرائیل به‌دنبال بهانه‌جویی در قبال سپاه هستند اما باید بدانند که نیروهای انتظامی و سپاه باید تجهیزات خود را بهروز کنند، موشک‌های بالستیک سپاه آنها را به‌درد آورده است، آنها به‌دنبال تحریم سپاه قدس هستند اما اعلام می‌داریم شما دشمنان باید این خواب را به گور ببرید و سپاه ما و سردار سلیمانی خاری در چشم استکبار جهانی است.

قاسمی ادامه داد: حامیان تروریست دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریست میزنند، آنها ایران را مورد مؤاخذه قرار داده‌اند که چرا کسانی که بهدلیل ایجاد ناامنی و یا قاچاق مواد مخدر در کشور دستگیر شده‌اند اعدام میشوند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: آنها در حالی این موارد را بیان میکنند که مردم مظلوم و بیدفاع را به خاک و خون میکشند و اخیراً نیز یکی از نیروهای رزمنده ایران(شهید محسن حججی) را سر میبرند.

قاسمی بیان کرد: از سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی تقاضا داریم که به داعشیها و تکفیریها بهدلیل حوادث اخیر جواب کوبنده‌ای بدهند و بدانند که ملت ایران بیدار است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل برای روسیه، چین و کره شمالی نیز نقشه کشیدهاند، خاطرنشان کرد: آمریکا بداند دوران کدخدایی او تمام شده است و ملت‌ها بیدار شده‌اند و امیدواریم کشورهای روسیه، چین و کره شمالی با آمریکا معامله سیاسی و اقتصادی نکنند و باید مانند ایران در مقابل استکبار بایستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها