خبرهای داغ:
در نشستی با خبرنگاران؛

دبیر ستاد غدیرخم میانه به مردمی بودن جشن های غدیر تاکید کرد

دبیر ستاد غدیرخم میانه در نشست خود با اصحاب رسانه از اجرای برنامه های متنوع در طول دهه امامت و ولایت خبر داد و بر مردمی بودن این دهه و اجرای برنامه ها به صورت خودجوش و مردمی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد برگزاری جشن های متعدد در مساجد و پایگاه های مقاومت، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، اطعام ایتام به نام ولایت و امامت، تجلیل از سادات و دیدار با خانواده شهدای سیّد، عیادت از بیماران و ده ها برنامه دیگر را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در طول دهه امامت و ولایت برشمرد.

وی گفت: جزئیات برنامه ها، تعداد و زمان بندی آن ها پس از برگزاری جلسات تخصصی و عمومی ستاد به اطلاع مردم ولایی شهرستان خواهد رسید.

دبیر ستاد غدیرخم با بیان اینکه میانه در طی سال های متمادی جزو برترین های استان در اجرای برنامه های دهه ولایت بوده، اظهار کرد: آغاز برنامه های این دهه در روز عرفه با برگزاری دعای عرفه خواهد بود و تلاش اعضای ستاد غدیر شهرستان بر این است که کلیه برنامه ها به صورت مردمی و خودجوش اجرا شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از خبرنگاران فعال بسیج، خبرنگاری را عشق و هنر قلمداد کرد و گفت: خبرنگاری عشق حقیقی و هدیه ای خدادادی است و خبری که از وجود حقیقی تراوش می یابد، ماندگار شده و جاودانه می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، قلم را یکی از عظیم ترین آفریده های خدا دانست و پیدایش خط و نوشته را مه مترین رویداد تاریخی بشر عنوان کرد.

وی افزود: هنر خبرنگاری باید با عشق و صداقت همراه شود تا خبرنگار به معنای واقعی و حقیقی بتواند به رسالت خود که همانا نمایندگی مردم و منعکس کننده آلام و درد دل های محرومان و مظلومین جامعه است، عمل کند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها