تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در خلخال

به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار به همت سپاه ناحیه خلخال از فعالان عرصه خبر در شهرستان خلخال تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۰۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه خلخال در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت:اگر چه این روزها ارگان‌های مختلف از زحمات خبرنگاران در عرصه انعکاس خبرها و اطلاع رسانی تقدیر و تجلیل می کنند اما هر روز، روز خبرنگاران است و باید همیشه از این قشر حمایت کرد.

وی اظهار کرد:خبرنگاران بسیجی باید در انعکاس برنامه هایی که مدنظر سپاه است به تلاش خود ادامه دهند و بی شک این برنامه‌ها مد نظر سیاست‌های نظام مقدس جمهوری‌اسلامی است و تلاش خبرنگاران قطعاً کمک بزرگی به اهداف والای نظام اسلامی است.

عطایی گفت: اکنون فضای مجازی در عرصه خبر بر روی افکار عمومی بسیار موثر است و ورود سپاه در این عرصه بی شک جزو ضروریات به شمار می رود و در آینده‌ای نزدیک بسیج فضای مجازی نیز در اهمین راستا تشکیل خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام عایدی نیز با تقدیر از خبرنگاران بسیجی گفت:خبرنگاران فعالان عرصه قلم هستند و قلم آنچنان ارزشمند است که حتی خداوند نیز به آن قسم خورده است.

وی اظهار داشت:عرصه خبر آنچنان مهم است که جبهه باطل نیز در این عرصه ورود جدی دارد و به خوبی از این پتانسیل برای انحراف در افکار عمومی استفاده می کند تا اهداف باطل خود را جامه عمل بپوشاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:جامعه اگر قرار است بالنده و پویا و آرمانی باشد خبرنگار نقش اصلی را در این میان بازی می کند و فعالیت درست یک خبرنگار به نفع جامعه است چرا که با فکر و ذهن مردم سروکار دارد.

درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فعالان عرصه خبر تجلیل شد.

 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار