نماینده ولی فقیه در استان:

اجرای طرح‌های شهرسازی باعث توسعه استان اردبیل می‌شود

کد خبر: ۸۹۰۰۷۹۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح فاز نخست پل قدس در اردبیل با اشاره به اینکهاجرای طرح‌های شهرسازیموجب رونق بیش از پیش شهر شده و توسعه استان اردبیل را با پیشرفت‌های نوین جهانی همگام می‌سازد، اظهار داشت:استان اردبیل ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از این حوزه‌هایی که باید به منظور دسترسی به اهداف دور توسعه و پیشرفت به آن توجه داشت حوزه شهری است که خوشبختانه این استان در سال‌های اخیر تحولات پایاپایی را با سایر کشورها داشته است و با تخصیص اعتبارات ملی و محلی توانسته توسعه قابل توجهی را در حوزه شهری و عمران و آبادانی رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای شهری و توجه به مبلمان شهری یکی از پایه‌های مهم برای هم‌سو شدن با نقاط پیشرفته دنیاست، افزود: اجرای پل‌های شهری در سال‌های اخیر در استان اردبیل با روش‌های نوین و به کارگیری مهندسی روز دنیا یکی از دستاوردهای شهری در این استان محسوب می‌شود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: توزیع خدمات شهری به صورت عادلانه یکی از موهبت‌هایی است که در استان اردبیل تمامی شهرها و توابع و مردم آنها از این موهبت به خوبی برخوردار هستند و در این زمینه مسئولان نیز توجه داشتند تا اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به هر منطقه به صورت عادلانه توزیع گردد.

عاملی گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح فاز نخست پل قدس اردبیل، یکی از پل‌های طراحی شده با استفاده از مهندسی روز و روش‌ها و متدهای مطرح دنیا هستیم که بی‌شک افتتاح این پل تحول عظیمی در بخش اجتماعی و شهری در پی خواهد داشت که مردم این شهر نیز به تبع از خدمات شهری بهتری برخوردار خواهند بود.

وی افزود: شهرداری اردبیل باید اهتمام داشته باشد تا در کنار تعاملات سازنده با سایر نهادها با جدیت پیگیر اتمام سریع این پروژه بزرگ شهری باشد چرا که اختلال در کار روزمرگی مردم شایسته نیست و باید نسبت به تکمیل هرچه سریعتر این پروژه و افتتاح آن اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان حضور گردشگران در شهر را نیازمند وجود امکانات و مناسب‌سازی معابر و روان‌سازی ترافیک دانست و بر مدیریت ان از سوی مسئولان و مدیران استانی تاکید کرد.

 
 
 
 

 

 

 

 عکاس : سعید زارع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات